zondag 25 oktober 2015

Kerstduo

Hoi hoi knutsellady’s, leuk dat jullie weer even bij me langskomen en ook heel veel dank voor de spontane reacties die ik op mijn vorige kaartjes kreeg.

Bij Marianne design word gevraagd om twee kleine kaartjes van 10x10cm. Dit is wat ik ervan gemaakt heb. Valt nog niet mee want je hebt maar weinig ruimte, maar het is me toch wel vrij aardig gelukt dacht ik. De basis is Kraft. DP, plaatjes (Eline’s kerstfiguurtjes), mal en stempel zijn allemaal van MD. Uit voorraad een strikje met een kerstklokje eraan. Wat sterretjes op de tekst en nog 3 plakpareltjes. Ik heb de kaartjes spiegelbeeld van elkaar gemaakt. 
Wat vinden jullie van mijn minikaartjes dames ??.

Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

Mariannedesign #138 (setje van 2 kaartjes 10x10 cm.)
Mariannedesign divas #okt. (kraft)


36 opmerkingen:

  1. Het zijn zeker leuke kaartjes Wilma
    Leuke plaatjes heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je zeker goed gelukt.
    Het zijn 2 super leuke kaartjes geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan hoor, mooie kaartje. Ik vond het ook behoorlijk tegenvallen om van die kleine kaartjes te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Wilma, mooi zo met Eline's kerstfiguurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kerst duo heb je gemaakt Wilma....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kerstkaartjes Wilma
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige kaartjes zijn het geworden Wilma - superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een waanzinnig leuk setje kerstkaarten Wilma! Heerlijk warme kerstkleuren en de knipvellen zijn zo schattig :) Je hebt de weinige ruimte heel mooi benut ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat het resultaat er zeker mag zijn!
    Super leuk geheel en ja van het papier ben ik natuurlijk helemaal fan!

    Prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi deze kleine kaartjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaartjes Wilma!
    Ik ben met hetzelfde papier bezig, zo leuk in die traditionele kerstkleuren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaartjes Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    2 hele mooie kaarten heb je gemaakt, leuk om ze spiegelend te maken en je hebt er toch nog veel op gekregen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma Wat Zijn ze leuk met deze materialen. De kleuren Zijn ook zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaartjes, hartstikke leuk gedaan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatjes van kaarten Wilma, 10 bij 10 ook leuk om te zien, je hebt weer je best gedaan hoor meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    wat een enige en gezellige kaartjes heb je gemaakt. Het ziet er heel mooi uit. Leuk formaat is dat he, 10 x 10 cm...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wilma, wat zijn ze schattig! Super leuk gedaan. Grappig deze kleine kaartjes, vind je niet? Ik heb er inmiddels nog twee gemaakt, vind ze zo leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke, kleine kaartjes. Ze zijn door het kleurgebruik heel warm van uitstraling.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaartjes zijn weer prachtig geweldig!
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze leuk!! Lekker vrolijk!!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee onwijs leuke kerstkaartjes Wilma!
    Heel mooi gemaakt en lekker vrolijk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou deze leuke plaatjes zijn zeer geschikt voor deze kaartjes,je hebt ze heel erg mooi gemaakt,ik ben verliefd!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie kaartjes,Wilma.Schattige plaatjes.Leuk afgewerkt met de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk en vrolijk !!!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    Je kaartjes zien er weer super uit, bij mij wil het niet vlotten maar er komen er weer aan. Eerst de keuken er uit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel lief deze 2 kerstkaartjes Wilma....super mooi ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 2 hele leuke kerstkaartjes.
    De ster-mallen zien er fantastisch uit, daar kan je mooie dingen mee maken.
    Mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaartjes. Handig zo'n klein formaat.
    Ik ga ze ook nog maken
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke kerskaartjes Wilma, leuk de elinekerstdiertjes gecombineerd met de kerststerren.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi wilma,
    mooi deze minikaartjes,
    knap dat je er toch nog zoveel op hebt kunnenplaatsen!
    Mooi resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie schattige kaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest