zaterdag 10 oktober 2015

Opa is jarig

Hallo lieve mensen uit blogland, ik wil jullie weer bedanken voor alle reacties op mijn vorige kaart.

Deze keer heb ik een vrolijke humoristische kaart gemaakt voor een wat oudere man met humor. Vandaar alle frisse opvallende kleurtjes, ik heb het zelfs aangedurfd om roze te gebruiken op deze kaart, niet overmatig maar toch…….. Dp van Action, paarse basis van papicolor, restjes cardstock in meerdere kleuren.

De digi is van Bugaboo, en heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Kleding en ballonnen: 157-128-140
Haar en bril: 230-234-272
Wangen en huid: 124- 132-189

Wat vinden jullie van mijn feestende opa kaart dames, een reactie is natuurlijk altijd welkom.

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

stampin your way #33 (Verjaardagskaart, taart en of  ballonnen)
stempels onne #151 (Anything goes)
everybody art #339 (Card for a man)

21 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart en heel mooi gemaakt.
    Ik hou ook wel van dit soort humoristische plaatjes.
    Knap gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een giller deze kaart Wilma! Die digi en inderdaad het roze ... te leuk en vrolijk! Ik weet zeker dat de jarige meneer het een heel leuk kaartje zal vinden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohlalal....wel een hele gewaagde jarige opa.
    Maar ...hij is wel Heeeeeeeeel erg leuk Wilma.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echt maf zijn die stempeltjes, wat zal de ontvanger (en zijn familie) dikke pret hebben als dit leuke kaartje wordt ontvangen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke grappige kaart Wilma.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kaart Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Schitterende kaart heb je gemaakt Wilma - voor iemand met humor ideaal.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, en ik vind die stempel echt geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er echt een leukerd van gemaakt. Mooie kleuren, en het afdrukje is super grappig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappige kaart Wilma,
    leuke digi heb je gebruikt, ik vind de kleuren wel heel erg gewaagd voor een man..lekker flitsend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geinig kaartje Wilma

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig kaartje Wilma,heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ik moest lachen om je sexy opa!!
    Je hebt het kaartje prachtig gemaakt,dat zal vast in goede aarde vallen! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    echt een lachen kaart en die kleurtjes..
    ik vind het helemaal superleuk!!!!!
    Ook je steenuilkaart vind ik weer erg mooi!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihihi, wat leuk deze digi! Ook de kleuren zijn super in dat overwegend paars!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sehr schön! Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a funny card ! Thank you for join us at Stempelsonnen Challenge !
    Good Luck !
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk ik zie taart en ballonnen.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. MOOI, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest