donderdag 15 oktober 2015

Pinguïn week 42

Hallo dames, dank je wel voor alle reacties die ik weer van jullie op mijn laatste kaartje heb gekregen, het was weer heel leuk om te mogen lezen. Het zegt me ook dat mijn kaartjes door jullie gewaardeerd worden en dat is altijd heel fijn.

Het is weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaart. CAS deze keer. Ik had bij Creaine de challenge gewonnen, en daarom kreeg ik 3 Bugaboo digi’s, maar ook een waardebon van de sponsor Creabest. Daarvoor had ik een Joy Scallop border, en een aantal stempels van Inkado Blu, waar deze hoek er een van is. De kerstballen hiervan heb ik een kleurtje gegeven. 
De stempel van de pinguïn en de tekststempel zijn al oudjes die ik in de beginperiode van het scrappen een keer bij Action had gekocht. 
Basiskaart is rood Cardstock, de oplegkaart is mosgroen. In de onderhoek 3 rode plakparels. 

De stempels heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos Potloden.

De buik 118-115-111-109-108-107-106
Zuurstok, besjes, voeten, en rode bal 225-121-270
Groene bal, hoed, hulstbladeren, en strik 267-167-170-171
Blauwe bal, en ogen 152-154-110
Armen en buik 199-234

Wat vinden jullie van mijn gestempelde CAS kaart dames, een reactie is van harte welkom.

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Dutchcard lovers #241 (Swirl)
Beccys place #35 (Scrappen of stempelen)
Craftliners #19 (Achtergrond stempel)

39 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gekleurd Wilma,
    De kleuren spingen er echt uit. Mooi geheel zo.
    Lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En die stempels zijn helemaal te gek. Mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en die pinguin is ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, leuk hoe je de stempels hebt verwerkt en die pinguïn is zo grappig .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi CAS kaartje Wilma met een prachtig ingekleurde pinguin....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze heb je ontzettend mooi gemaakt Wilma,toppie!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem zóóó ontzettend gaaf.... ik hou wel van zulke caskaartjes, super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijk kerstkaart Wilma
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi met de stempels .
    Prachtige kaart !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi gekleurde pinguin !! Het maakt het tot een vrolijke kerstkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend!!!!! Wat een leuke pinguin en zo mooi gekleurd - ontzettend mooi! De pinguin staat zo helemaal te pronken op je CAS kaart en ik hou er wel van.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende pinguin! Hoe grappig! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, Wilma. En zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk deze kerstkaart Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke CAS kerstkaart Wilma! Je hebt jouw gewonnen spulletjes heel mooi verwerkt en de pinqiun in kleur vind ik zo'n leuke touch :) Prachtig ingekleurd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterend CAS kerstkaartje Wilma...wat een prachtig ingekleurd stempeltje erop en ook die hoekstempel is super gaaf....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kerstkaart.
    Supermooi gemaakt Wilma.
    Leuk dat je weer meedoet bij Beccy's Place. Bedankt en succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie CAS kaart Wilma,
    je hebt prachtige stempels gebruikt, de pinguïn is super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Keigaaf Wilma, zelfs CAS gaat jou heeeeeeeel goed af en de swirl is prachtig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je die leukerd supermooi ingekleurd Wilma! Heel tof kaartje weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke CAS kaart,Wilma.De pinquin is super.Mooi ontwerp.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem heel erg leuk!
    Knap, want volgens mij hou jij meer van de wat vollere kaart. De Pinguin is superleuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Wilma,
    geweldig zoals die dappere kerst-pinquin daar zo staat in prachtige kleuren! Heel mooi gemaakt deze kaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. That is one adorable penguin Wilma, I love how bright and colourful he is! The stamping in the top corner looks wonderful and I really like the little baubles that are hanging amongst the snow flakes.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Wilma
    Wat een geweldige CAS kaart, hij is echt zo leuk en mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele leuke en mooie kaart is het geworden Wilma, leuk dat je mee doet met de challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart, je hebt een prachtige achtergrondstempel gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Cute penguin. Love your colors and CAS approach. Thanks for joining us at Beccy's Place. AJ DT PB

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers met deze leuke SWIRL creatie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig gekleurd Wilma!! Wat een schitterende kaart; gave achtergrondstempel!!
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Craftliners en veel succes!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een grappig kaartje zeg heel erg mooi gedaan en ingekleurd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest