woensdag 14 oktober 2015

Tea party

Hallo dames, leuk dat jullie er weer zijn en fijn dat er op mijn vorige kaartje weer zo trouw gereageerd is !!.

Deze keer een creatie in het model van een theepot van Dutch Doobadoo. Basis papicolor lichtbruin cardstock. DP van K&Compagnie, Het plaatje is van Nellie Snellen, en ook de mal die ik rondom het plaatje heb gestanst is van haar. De randjes van het cardstock en DP geïnkt met donkerbruin. Onder het DP van het dekseltje een gerimpeld wit kantje gelijmd. Links onder een toef van kant en klare bloemen en takjes van een Martha Stewart en 2 Floral ponsen. Ook nog een paar grove parelmeeldraden. Op het deksel een houten vlindertje, en aan het handvat een labeltje met een stempeltje, een charm van een theepotje, een tule en een roze satijnen strikje. Tenslotte nog 3 plakparels, en met houten letters het woordje tea. 
Wat vinden jullie van mijn theepotje dames ??.

Groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

W.L.V.C. #55 (Tea-time)
Cards and scrap #28 (Creatieve Lettering)
Duymelot #okt. (Shabby Chic of Vintage)

28 opmerkingen:

  1. Gezellig kopje thee of koffie, leuk om te maken he? En zeker leuk om te geven.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie theepot en leuk met de houten vlinder!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige rheot Wilma.
    Wat is er veel op te zien .
    Leuke details de houten vlinder en de letters!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lust wel een bakkie...:-), een heel mooi potje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer reuzeleuk gedaan Wilma! Prachtig!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wilma, leuke creatie.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma.
    Ik ben ook een theepot kaart aan het maken.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige theepot heb je gemaakt .
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke theepot. Hij is weer helemaal tot in de puntjes afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie Wilma, heel veel mooie details om op te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan. Krijg spontaan zin in een kop thee. Mag wel weer nu. Ook zo mooi dat kant bij de deksel.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lekker kopje thee zal je hiermee schenken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er schitterend uit Wilma - supermooi gedaan en prachtigmooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige theepot Wilma! De details zijn weer zo mooi en de kantenrand aan de deksel vind ik zo'n leuk detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi is je theepot geworden!
    Die van mij ligt nog op het bureau om afgewerkt te worden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mag ik bij jou op de thee? Dat is vast net zo gezellig als deze supermooie kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij bent zelf ook zo trouw! Waardeer ik ook enorm.
    Je creatie is weer een plaatje! Prachtig gedaan! Zo'n theepot als kaart krijgen is natuurlijk helemaal geweldig als je een theeleut bent.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wil,

    Me again;)

    Wat een gave theepot , echt een beauty.
    Kom vast lekker thee uit;) Drink een bakkie met je mee deze keer.
    Normaal ben ik meer van de koffie:)

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    je hebt een superleuke theepot kaart gemaakt, wat een leuk plaatje, een gave toef en het kantje rond de deksel is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat prachtig Wilma. Wat heb je er een supermooi theepot van gemaakt. Groeten en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben een echte koffieleut, maar voor dit gezellige theepotje maak ik graag een uitzondering.
    Super leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo wilma
    Wat is je theepot schitterend, alles past zo mooi bij elkaar, ook het plaatje is héél toepasselijk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezellig theepotje heb je ervan gemaakt Wilma!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie crreatie heb je gemaakt Wilma, leuk dat je weer meedoet bij wlvc. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    super zeg deze theepot!
    Wat heb je mooie details gebruikt zoals dat kant en dat mooie plaatje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig hoor, in het echt nog mooier.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel lief deze theepot-kaart Wilma.....een heel mooi tafreeltje erop....doet me denken aan vroeger....met het theeserviesje nog van mijn moeder....Ik heb het nog steeds.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat n prachtige creatie Wilma en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest