zondag 15 november 2015

De laatste reis

Hallo blogdinnen, graag wil ik jullie bedanken voor alweer al die gezellige leuke reacties op mijn laatste kaartje.

Dan wil ik ook mijn nieuwe volger Gina welkom heten, jou volger ben ik al langer dus we kunnen elkaars kaarten / Creaties bewonderen, en misschien ook nog wel ideetjes bij elkaar opdoen.

Vandaag heb ik een condoleance kaartje wat ik gemaakt met mijn nieuwe “Te gekke krijtjes”. Zondag in Den Bosch in de Brabant hallen gekocht bij de “kerstbeleving”. Ik had vrijkaartjes van Irene de Mars gekregen, en het was er heel gezellig en sfeervol. Ook nog Olba mallen, diverse kleuren inkt en stempels gekocht.
De stempel van de bootjes en meeuw als eerste op papier afgedrukt, daarna gemaskeert. Met de krijtjes alles gekleurd, en daarna de horizon en de grasrand nog bijgewerkt met Faber Castell polychromos potloden, en de bootjes en meeuw hiermee ingekleurd. Met een witte Gelly Roll de witte accenten aangebracht, en in de hoeken met een sjabloon een patroontje aangebracht met de krijtjes. Een tekststempel van Joy. Beige zijdeglans cardstock met een zilver glittertje als basis, bruin DP met houtnerf. 
In de hoeken 2 uitgeknipte hoekjes uit een 3D special. Afgewerkt met lichtbruine plakparels. 
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie is van harte welkom !!

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody art #344 (Shades of Brown)
Duymelot #Nov (Condoleance kaart)

33 opmerkingen:

  1. Heel mooi en sfeervol. Geen rouwkaart in sombere kleuren maar dit vind ik juist prachtig voor deze (droevige) gelegenheid.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super super mooi Wilma.
    Het werken met je nieuwe Te Gekke Krijtjes gaat jou al heel goed af.
    Je hebt niet veel oefening nodig om een prachtige kaart tot stand te laten komen.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een heel mooi troostend kaartje geworden, daar zal iemand heel veel steun aan hebben. Je hebt het prachtig gemaakt,knap dat je dit zo goed kunt.
    Warme groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Wilma!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Wilma, die we helaas ook af en toe nodig hebben. Te Gek met je krijtjes zo'n mooie achtergrond maken! en je stempel past hier helemaal bij! Wat mooi dat Irene haar kaartjes zo goed terecht gekomen zijn! en dat je hebt genoten op de beurs!
    Fijne zondag verder....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige condoleance kaart gemaakt, leuk hoe je gewerkt hebt met de krijtjes..fijn om vrijkaartjes te winnen en..te genieten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie condoleance kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart hoor...helaas zijn ze nodig. Ik heb nu ervaren hoe het is om deze te krijgen. ..zeer waardevol en zeker als ze zelfgemaakt zijn. We hebben er veel ontvangen bij het overlijden van mijn moeder.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Zo mooi... net een klein schilderijtje... Ik doe het je niet na.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige condoleancekaartje Wilma...heel stijlvol.....zo mooi die achtergrond gemaakt met die te gekke krijtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Wilma, totaal niet droevig/naargeestig en toch heel erg stijlvol! Leuk dat je met je nieuwe aankoop direct zoiets schitterends hebt gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor trieste tijden!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige, stijlvolle condoleancekaart Wilma! Je hebt de stempels zo mooi ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes :) Leuk om te lezen dat je het gezellig hebt gehad op de beurs en met leuke nieuwe spulletjes naar huis bent gegaan!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi!!
    Vind het zelf altijd moeilijk om deze kaarten te maken.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Supermooi kaartje en totaal iets anders dan een gewoon condoleance kaart. Dat maakt het zo mooi .

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gaaf! groetjes van ook een Te Gekke Krijtjes fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prahctig kaartje, heel mooi gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi! Helemaal geen traditioneel kaartje maar erg mooi! toppie!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje Wilma. Weer even wat anders dan anders, maar ik hou er van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt prachtig gewerkt met de te gekke krijtjes Wilma, ik schrok van de tekst, toen ik verder ging lezen was het goed, een condoleance kaart, ja die hebben we ook af en toe nodig helaas.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige condoleancekaart, echt zo'n mooi tafereeltje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart in mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gepast kaartje voor deze gelegenheid. Ik houd wel van deze stijl.
    Het is natuurlijk voor een verdrietige gebeurtenis, maar die sombere kaarten hoeven voor mij niet. Daarom waardeer ik de prachtige kleuren op jouw kaart, Wilma. Mooi kaartje, hoor!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, een prachtige kaart, is weer eens wat anders dan de sombere kleuren. Top hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke techniek heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Wilma,
    deze kaart is supers gelukt zeg,
    wat heb je die horizon en zon mooi neergezet!
    Heel prachtig gemaakt!!!
    ook de kleuren spreken mij zeer aan!!!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een prachtige kaart! De gelegenheid is niet zo leuk maar diegene, die deze kaart ooit zal ontvangen, zal niet geloven dat hij zelfgemaakt is! Prachtig ingekleurd met de te gekke krijtjes,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma. Prachtig gemaakt deze kaart. erg mooi voor deze gelegenheid gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart voor een droevige gelegenheid. Mooi in deze zachte kleurtjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Wilma.... deze zal écht troost bieden. Wat heb je het knap ingekleurd met die krijtjes; petje af!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige condoleance kaart Wilma, ik vind je stempel van de bootjes die uitgevaren zijn heel mooi, mag ik vragen van wie die is?


    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een mooi condoleance kaartje, prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest