donderdag 5 november 2015

Santa is coming to town - Week 45

Hallo dames, dank je wel voor al jullie reacties op mijn vorige post. Fijn dat er zo trouw naar mijn kaartjes en creaties word gekeken, dat doet een mens goed hoor !!.

Het is vandaag weer donderdag, dus kerstkaartjesdag. Deze keer een voor mijn doen rustige kaart. De Kerstman komt gedeeltelijk uit de bijlage van de nieuwe Mijn Hobbykaart. Het was bedoeld om er een staande Kerstman van te maken d.m.v. strookjes, maar ik zag er ook deze Kerstman in. Hiervoor heb ik zelf zijn jasje geknipt, en van de bodem van het popje heb ik zijn broek gemaakt. Dat vond ik wel grappig. De cadeautjes komen van hetzelfde vel als de Kerstman. De gouden kerstboom is een MB malletje, gestanst uit goud papier en op bruin linnen cardstock geplakt en uitgeknipt. Het tekstlabel was de titel van dit werkstukje, uitgeknipt en op goud papier geplakt. Ook dit iets ruimer uitgeknipt. Afgewerkt met rode strassterretjes. 
Wat vinden jullie van mijn kerstkaartje dames, een reactie is natuurlijk weer van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

30 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke kerst man, mooi kaartje hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart Wilma ...je hebt de kerstman superleuk gemaakt!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt ontzettend leuk,heb je mooi gedaan!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Kerstman!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke en vrolijke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat een vrolijkerd Wilma!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat mooi deze kaart met de kerstman. Blijft een goeie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Wilma ,
    Mooie kerstkaart weer van je , die gouden boom
    daar willen we best onder zitten straks hoor ; fijne dag
    Bedankt voor je bijdrage aan 52 weeks to.....
    Groet Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje Wilma, leuk zo met die kerstman en gouden kerstboom...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma ,
    wat een heel leuk , lief , en mooi Kerstkaartje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kerstkaartje Wilma, met een hele grappige kerstman erop en ook die gouden boom is een prachtig detail...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig kaartje ik heb ook nog even je mooie kop en schotels bewonderd ik heb deze ook wel eens gemaakt maar met deze poppetjes zijn ze wel super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt Wilma,
    leuk om spullen uit het blad te gebruiken en dan zo je kaart te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan met de gouden boom Wilma...prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, vrolijk kaartje Wilma.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een gezellige kerstkaart met een leuk kerstmannetje en mooie boom. Super dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig kaartje met een olijke kerstman Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellig kerstkaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke Kerstman en mooi designpapier ! Lekker vrolijk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Wilma, je bent echt van alle markten thuis hoor, hier hou ik ook wel van, een beetje strak kaartje, de kerstman is er ook zo leuk bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke vrolijke kaart Wilma. Daar word je blij van....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke vrolijke kaart. Die kerstman is echt grappig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi wilma,
    mooi vrolijk kerstkaartje heb je weer gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, zoveel kleurtjes op je kerstkaart! Zoals Martha zegt, 'n heel vrolijk kaartje. En die Kerstman ziet er zo knuffelig uit. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind de kerstman erg leuk, een vrolijke kerstkaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest