donderdag 12 november 2015

Sneeuwboom week 46

Hallo dames, leuk dat jullie er weer zijn en heel veel dank voor alle reacties op mijn vorige kaartje.

Ik bedenk me net hoe snel het jaar weer om gaat, over 6 weken is het al weer kerst, onvoorstelbaar snel. 
Maar goed dat ik elke week een kerstkaartje heb gemaakt voor 52 weeks, en gelukkig ook nog de nodige kaartjes tussendoor. Maar we gaan gewoon door, want er is ook veel vraag naar.
Deze week even een snelle met plaatjes en accenten uit de stansblok “Winter Memories” van Studio Light. De stans die ik gebruikt is het 4 kant cirkelset van MD. Basis Kraft, DP is een reststuk en ik weet niet meer waarvan, de mal gestanst van satijnglans beige cardstock. Geinkt met blauw. Wat vinden jullie er weer van dames ??.

Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

37 opmerkingen:

  1. Ja een jaar gaat snel Wilma, weer bijna kerst.
    Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja nog maar zes weken en dan is het kerst! Het gaat echt snel ... Heel mooi kerstkaartje Wilma! Prachtig hoe je de mal hebt gecombineerd met het prachtige winterse plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend winters sfeertje Wilma!
    Ik had al afscheid genomen als DT bij C2C, maar toch jammer dat het nu helemaal stopt. Ik blijf je volgen hoor!
    Lia (B)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze handig hè, die stansblokken. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie sfeervolle weer Wilma,toppie.
    Wat gaat het jaar snel he?!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie heb je met dit stansblok gemaakt Wilma en inderdaad gaat de tijd snel, er is zo maar weer een jaar voorbij....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Wat heb je er pracht dt papier bij uitgezocht. Hier hou ik ook van. Met deze geweldige mal krijg je al snel een moooie kaart. Je plaatje pas er prachtig in. Jammer van cards to create... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma. Mooie mal en plaatje heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind 'm weer erg mooi geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige, sfeervolle kerstkaart.
    Knap gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Wilma! Het winterse plaatje komt PRACHTIG tot zijn recht! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Heel erg mooi gemaakt, ja de tijd schiet voorbij hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    schitterend deze kerstkaart,
    wat een mooi plaatje daar krijg ik nou zin in!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje! En het plaatje is ook echt schitterend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig dat die stansblokken er zijn, je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, mooi papier en sfeervol plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje is echt een plaatje. Het Designpapier op de achtergrond geeft een lekker speels effect aan je kaartje, en het breekt het geheel een beetje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie winterskaartje Wilma !!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Apart kaartje, Wilma. Mooi!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook weer een prachtige kaart Wilma, een heel mooi plaatje.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig hoe de ijzige boom zo mooi tot zijn recht komt in zijn kader (superse mal!). Heel mooi kaartje weer!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi dit kerstkaartje . Die boom heb ik op een 3-luikje verwerkt. SL.
    Die vind ik zulke mooie dingen hebben.Weer ontdekt en weer mooier. Maar zo mag jouw kaartje er ook wel zijn Wilma. Prachtig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi dit kerstkaartje . Die boom heb ik op een 3-luikje verwerkt. SL.
    Die vind ik zulke mooie dingen hebben.Weer ontdekt en weer mooier. Maar zo mag jouw kaartje er ook wel zijn Wilma. Prachtig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart met echt winters sfeertje door het plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een mooie kaart met een mooi plaatje Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma
    Voor dat ik op jr kaart reageer wil ik even zeggen dat de takjes op de kaart voor het Hobbyjournaal gemaakt zijn met een malletje van Cheery Lynn.
    En dan nu je kaart, prachtig, mooi van kleur, ik krijg zin in sneeuw en kou als ik zo naar je prachtige kaart kijk, hoe doe je het toch iedere keer weer, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja dit is weer een superkaart! Wt een prachtige boom op het plaatje!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw prachtige kaart, Wilma. Mooi in deze kleuren combinatie.
    Heel mooi plaatje ook ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook al zeg je dat het een eenvoudige kaart is, het is wel een mooie en sfeervolle kaart. Prachtige kleuren ook.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kerstkaart en een mooi plaatje,Wilma. Ja dat stansblok is inderdaad heel leuk. Ik heb hem ook :)

    Groetjes en een fijn weekend,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wilma,
    Wat een mooie winterse kaart !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele mooie, winterse kaart Wilma.

    Groetjes en fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kerstkaart. Leuk zijn de stansblokken van Studio Light .
    Ik heb die ook. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Wilma,
    wat een super mooie Winterse kaart
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie kerstkaart met een prachtig plaatje erin.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest