maandag 2 november 2015

Zwevende kopjes

Hallo meiden, iedereen weer heel veel dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje, was weer super om te lezen. Fijn dat jullie zo trouw langskomen op mijn blog !!.

Deze keer heb ik geen kaartje maar iets heel anders. Ik wil nog even vertellen dat mijn schoonmoeder afgelopen februari is overleden op de respectabele leeftijd van 92 jaar, zij heeft er zelf eigenlijk geen weet van gehad. En omdat mijn schoonvader al 5 jaar eerder is overleden moest het huis helemaal leeg. Daar kwam ik in de kast deze Engelse porseleinen kop en schotels tegen die eigenlijk niemand van de andere kinderen wilde. Toen heb ik ze maar meegenomen want ik had er wel een ideetje bij. 












Dit is het dan geworden. Bij Xenos de poppetjes gekocht die ook nog voor 50% te koop waren, bofbips die ik ben. Met een ijzeren strip ertussen het kopje en schoteltje aan elkaar verbonden met het lijmpistool, poppetje erop en verder afgewerkt met mos, tilansia, bloemetjes, besjes, takjes, appeltjes en een zilverkleurige vlinder.
Wat vinden jullie van mijn creatie’s dames, een reactie is altijd welkom hoor !!.

Lieve groetjes Wilma

Met deze creatie’s doe ik mee bij:

Knutsels en kadootjes #28 (Herfst / halloween)
Craftliners #20 (Gebruik iets ouds)

22 opmerkingen:

  1. helemaal anders dan kaartjes, maar ook weer zo heerlijk mooi versierd! Je hebt er een heel herfstbos van gemaakt als je ze allemaal op een rij ziet! Echt toffe crea's. Doen me wat denken aan een kraan met stromend water die hier in de buurt 'zweeft'...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma wat is dit bijzonder en leuk, hoe kom je er op zeg!!! Wat een leuk aandenken en ik denk dat alle broers en zussen nu maar wat graag een kopje van moeder willen hebben!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zien er prachtig uit Wilma,
    de poppetjes zijn echt heel leuk, dat heb je mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze prachtig Wilma ...heb je erg leuk gemaakt supermooi!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge Wilma, wat ongelooflijk creatief!! Zo leuk hoe je dat gemaakt hebt! Ze lijken echt te zweven. EN de poppetjes zijn leuk! ik zag ze ook met 50 % korting bij Xenos, maar dan heb ik echt geen idee wat ik er mee zou kunnen doen...Jij wel, dus!
    Top. Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook bedankt voor je altijd lieve en spontane berichtjes Wilma, super van zulke blogmaatjes hou ik ook hoor.
    Nu zit ik ook weer met open mond te kijken hoe je van kopjes en schotels een prachtige serie hebt gemaakt.
    Wat ben je toch creatief, leuk met de poppetjes, het ziet er echt Engels uit, mijn complimenten meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt Wilma, zo breng je de herfstsfeer ook in huis

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig leuk zijn deze poppetjes Wilma...erg mooi gemaakt met die kop en schoteltjes....een super gaaf idee....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch leuk en wat een superleuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk gemaakt. Ziet er super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Wilma, een schitterend idee om dit zo te verwerken, super....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is toch een prachtig oud serviesje, niet te begrijpen dat niemand dit wou.
    Het tweede leven dat je het nu gegeven hebt is ook wel erg leuk.
    Je moet maar op het idee komen.
    Zeer mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig,Wilma wat een mooie pronkstukjes.De poppetjes zijn top.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, wat heb je de kop en schotels prachtig hergebruikt.
    Ze zien er schitterend uit.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Wilma! Wat heb je de kopjes en schoteltjes prachtig verwerkt zo! Ik zie zoveel mooie details! Ik vind het echt een prachtige set! De poppetjes passen er perfect bij en je hebt ze ook nog kunnen kopen met korting :) Alsnog gecondoleerd met het overlijden van jouw schoonmoeder.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, wat een mooie creatie's! Als ik ze in de winkel zag staan zou ik ze gelijk kopen. Wat heb je dat mooi gedaan met die kopjes en schoteltjes. Is nooit leuk om op die manier een huis te moeten leegmaken maar soms kom je ook waardevolle herinneringen tegen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, Wilma . Wat heb je dit gaaf gemaakt. Mijn complimenten. Leuk zo met de kop en schotel. Heel gaaf idee en ook leuk om aan iemand te geven ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuk idee om de kopjes zo te verwerken,
    ga je ze kado doen of houd je ze voor jezelf, ziet er echt heel vrolijk uit!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Super hoor, zien er erg leuk uit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee!! Een mooie herinnering!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf project Wilma!! Prachtig gedaan; tien met een griffel!
    Wil wedden dat 'de andere kinderen' de kopjes nu wel willen hebben hahaha....
    Fijne zondag...
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest