dinsdag 29 december 2015

De aller aller aller beste wensen

Hoi dames leuk dat jullie ondanks deze drukke dagen even de tijd vinden om bij me langs te komen !!.

Ik was zeer vereerd toen ik 1e kerstdag zag dat ik met mijn roze en kraftkaart de challenge van WLVC gewonnen heb. Ik had er een mooie Joy border en bloc gewonnen, super toch.

Voor mijn neefje en zijn gezinnetje heb ik toch nog onverwachts een mooie kaart gemaakt. Er zat bij de kerstpost in de brievenbus een hele mooie kerstkaart, en dat was geheel onverwachts. Tante Wilma zou tante Wilma niet zijn als zij als de wiedeweerga geen mooie kaart voor dit leuke gezinnetje zou maken. Aan de slag dus. Ik weet zeker dat ze hem prachtig vinden, want met alle kaartjes die ik voor ze gemaakt heb waren ze altijd heel blij. Ik kreeg nu alweer bedankjes voor de geboortekaart die ik in sept. voor hun pas geboren zoontje had gemaakt, en ik was daar al 2 keer eerder voor bedankt, hi hi. Via een SMS en tijdens een telefoongesprek toen ik hem aan de lijn had. Fijn hoor als ze zo dankbaar zijn !!. Dus geen ATC kaartje, maar een echte kaart en dit is hem geworden.
Wat vinden jullie ervan dames, met een reactie ben ik heel blij.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

de Egel #12 (2 kleuren (zwart/wit of bruin/blauw)
Addicted to stamps #116 (Winter)
Hobbyvisiondt #45 (Kleuren palet)

27 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Wilma, mooie mal he van MD.
    Wat heb je de hertjes mooi beinkt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart! Daar zijn ze blij mee, dat kan niet anders. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart Wilma. Prachtige kleurencombi he?
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een hele mooie kaart ,leuke kleurencombi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaatje Wilma, mooie kleuren dat bruin en zacht blauw...

    groetjes en een goede jaarwisseling Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg ! Heel mooi van kleur !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma hele mooie kleuren gebruikt.
    ze zullen daar wel heel blij mee zijn.
    al vast de beste wensen en gezond en creatief jaar voor 2016

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma! Het is een heel mooi geheel.
    Leuk zeg als je werk zo gewaardeerd word!

    Alvast een hele fijne jaarwisseling en een prachtig 2016!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma,
    met de mooie stans, een leuk plaatje en helemaal af met de hertjes..
    super als je kaarten zo gewaardeerd worden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi.
    Deze kleuren passen prachtig bij elkaar.
    Een schitterende samenstelling van leuke dingen.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016 toegewenst Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk maakt tante Wilma een zelfgemaakte kaart voor haar neefje en zijn gezin en wat voor een! Prachtig! Zo schattig de herten en zo mooi verwerkt Wilma! Prachtig plaatje erbij en super mooie kleurencombinatie! Ik weet zeker dat zij ook deze kaart ontzettend zullen waarderen :) Het is zo fijn als je werk gewaardeerd wordt want mensen vergissen zich nog weleens in de tijd en energie die in een kaart gaat zitten. Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Dik verdiend :) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016 :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik zo'n kaartje zou krijgen, dan zou ik ook heel blij zijn :) Ik vind het echt schitterend!
    Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2016!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is inderdaad prachtig. Super mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Wilma. Wat een moooooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow absolutly gorgeous
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Wilma, leuk dat het allemaal gewaardeerd wordt,
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dit is ook weer prachtig Wilma. Gefeliciteerd met je mooie prijs, ik zag hem voorbij komen. Ook vandaag bij creaine, geloof ik? gefeliciteerd hoor. Het is altijd genieten bij je!!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016. En dat we weer volop kunnen genieten op je mooie blog met een pracht van creaties.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart heb je voor je neef gemaakt, heel sfeervol in het bruin met blauw.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart hoor Wilma...super mooi geheel!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met deze kaart zullen ze ook weer blij zijn, want hij is super mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterde kaart Wilma.Mooie kleuren en mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is weer prachtig, hier zullen ze vast en zeker ook blij mee zijn.
    De prijs bij WLVC heb je dubbel en dwars verdiend, je kaart was super. Veel plezier er mee.
    Bedankt dat je ook op mijn blog gezellig langs bent blijven komen terwijl ik even niet blogde.Heel lief.
    Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds en veel creativiteit voor 2016 toegewenst.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Wilma, en fijn toch dat je hobby zo gewaardeerd wordt. En van harte met je prijsje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart mooi gekleurd en
    Wilma van harte met je gewonnen prijs !!
    Jij ook een hel prettige jaarwisseling !!
    Fijne avond nog , van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooie kaart Wilma !!
    Daar zullen ze weer blij mee zijn mooie accentjes heel mooi .
    Fijne jaarwisseling !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart zeg, mooie dingen erop om naar te kijken. Super dat je meedoet met de december challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest