donderdag 3 december 2015

Hert in een hulstkrans week 49

Hallo ladys, 
vandaag weer een kaartje voor de challenge van 52 weeks to Christmas. 

Het thema is washi tape, en ik heb toch wel heel erg goed na moeten denken hoe ik dat nu aan zou pakken, want washi tape is toch eigenlijk niet mijn ding. Ik had gelukkig een paar rolletjes van deze tape liggen dus ben daar mee aan de slag gegaan.. Op een licht blauw stukje papier een paar tape stukjes naast elkaar geplakt, en daarna in een cirkel uitgestanst. Een hulsrandje van Joy er omheen geplakt waar ik op de steeltjes kleine witte pareltjes heb geplakt, en een rendier in de cirkel. Basis wit linnen cardstock en daarop een stukje al heeeeel oud Joy glossy kerstpapier. 
Een strikje met een zilveren brad, en  de tekst winter in de hoekjes. In de andere hoekjes, een zilverkleurig sierbrad met een witte parel. Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie word als heel plezierig ervaren !!

Dan sta ik in de top 5 bij het ABC challenblog met “Fairy Violette”, 

Bij Beccy’s place ben ik met de Holiday challenge een van de weekly winners met mijn Bestie “Pastel met kerst”. 

Bij Cheerfull sketches sta ik in de top 5 met “Tilda gaat skien”. 

Bij Everybody’s art sta ik in de top 5 met “Een laatste reis”. 

En tenslotte ben ik bij de challenge van Craftliners de winnaar met nog een keertje mijn Bestiekaart “Pastel met kerst”. 

Ben ik dan een bofkont of niet ??
Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

 52 weeks to Christmas (week 49)
Hobbyvisiondt #44 (Rendieren)

27 opmerkingen:

  1. Mooi in blauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!
    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma in dit blauw! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een echte bofkont !
    Ook deze kaart is weer super gemaakt, leuk de achtergrond van washi tape, mooie stansen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En je bent inderdaad een bofkont. Gefeliciteerd!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kerstkaartje is weer SCHITTEREND Wilma...heel mooi samengesteld ....
    en GEFELICITEERD met je prijsjes en topplaatsjes....wat geweldig leuk voor je...echt een waardering voor je kaartjes...geniet er maar lekker van....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als washi tape niet je ding is heb je er toch wel een prachtig kartje van gemaakt Wilma!
    En gefeliciteerd, Bofkont:)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou er ook niet gauw zo kaart maken maar als ik je kaart zie is die toch schitterend.
    gefeliciteerd Bofkont
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart in blauw, Wil .
    Proficiat met alle prijsjes die je gewonnen heb.
    Leuk dat je meedoet met 52 weeks to...#49
    Groetejss Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma,
    mooi dit kaartje en prachtig opgelost met dat tape!
    5 prijsjes, wat goed zeg, van harte!!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma, een leuk kerstkaartje, leuk gedaan zo met dat wasi-tape, proficiat met je prijsjes en al je top plaatsjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart. Gefeliciteerd met je prijzen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie leuke kaart.
    Tof dat je met zoveel in de prijzen bent gevallen. Geniet er maar van het is je gegund.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whasi tape is ook mijn ding niet hihi maar jij hebt het op een heel mooie manier verwerkt ondanks dat het ook jouw ding niet is ;) Mooie kerstkaart Wilma! Gefeliciteerd met jouw top vijf noteringen en gewonnen kaarten! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een lade vol washitape maar doe er amper iets mee en ben aan deze challenge niet eens toegekomen, zo druk met inkleuren voor kerst hihi!! Je hebt het leuk opgelost Wilma, mooi zo in de cirkel met het hert er op!
    Kun je nog wel lekker zitten op die dikke bofbips?? Dikke proficiat hoor, super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma. Leuk bedacht. Het is mij ook niet gelukt ondanks dat ik verschillende rollen heb... Je bent leuk in de prijzen gevallen wat een eer allemaal. Leuk voor je. Geniet ervan. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat leuk gedaan met het washi tape wilma - een prachtkaart!
    Gefeliciteerd met al je toppertje en prijsjes - superleuk!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart joh en van harte gefeliciteerd.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gedaan met de washi tape Wilma ...washi tape is ook niet echt mijn ding.. Maar jij hebt het op een leuke manier verwerkt.
    Gefeliciteerd met al je prijsjes en top noteringen ...je bent echt wel een bofkont , maar het is ook dik verdiend je maakt prachtige kaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart. Leuke achtergrond van Washi tape voor het hert.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt de washitape op een leuke manier verwerkt, is best moeilijk vond ik. Het hert komt hier prima op uit. Gefeliciteerd met al je topplekjes en prijzen, leuk!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een chique kaart Wilma met die mooie brads erop. De washitape heb je op een leuke manier verwerkt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen..blijft leuk toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk hoe je je achtergrondje gemaakt hebt met de washitape! De hulstrand is ook erg mooi!
    leuk kaartje hoor!
    en proficiat met al je top-plaatsjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt weer een prachtige uitwerking gemaakt. Het washitape past er perfect bij.
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een bofbips ben je!!! Maar verdiend want je maakt mooie dingen!
    Deze kaart is ook weef super gelukt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een heel andere creatie met tape. Leuk die verschillen.Fijn dat je meedoet met de uitdaging: gebruik washitape op je kaart. Groeten, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest