vrijdag 25 december 2015

Kleurig in de winter

Hallo dames, leuk dat jullie ook mij weer een bezoekje komen brengen.

Na eerst bij het scrap cards challenblog een kaart verkeerd gemaakt te hebben, nu dan een met de goede opdracht, n.l. winter met een kleuren kaartje. Door het Sinterklaasfeest was ik nogal druk, en had daardoor zitten suffen. Het mannetje heel snel even een winterkaartje laten linken bij het desbetreffende blog en oeps…… de kleurenkaart niet gebruikt. 
Blond hè !!. Hi hi. Mag niet mee doen volgens het team…..nee natuurlijk niet, snap ik hoor !!. Alsnog mijn excuses dames, ik zal proberen beter op te letten voortaan, maar soms heb ik teveel aan mijn hoofd en gaat er wel vaker iets mis. Hoezo oud ??. Ik heb me op dit kaartje lekker uitgeleefd met een nieuwe mal, gesso, strik, kant, bloementoef op een sleetje enz. 
En ook de kleuren natuurlijk, hi hi !!. Vind hem zelf wel geslaagd.
Wat vinden jullie dames, een reactie is natuurlijk weer van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

ABC challenge (X is for Xtreme)
Scrap cards  #80 (Winter, Kleurenpalet, geen kerst,)

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilm!
    Gefeliciteerd met je mooie nr 1 notering bij WLVC!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig winters vintagekaartje Wilma...een prachtige dubbele strik erop en ook de bloementoef is super leuk...

    Ook voor jou hele fijne kerstdagen en een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2016
    Dat we ook het nieuwe jaar weer mogen genieten van je prachtige creaties
    Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Wilma!
    Deze gaat vast door de keuring komen, prachtig gewoon.
    Had er zelf laatst ook last van dat ik dacht dat het alleen om de sketch ging, mocht het ook niet in bepaalde kleuren zijn en liet ik nou net die kleuren gebruikt hebben. Ligt echt niet aan de leeftijd hoor!

    Fijne dagen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willma, ach ja in de drukte kun je wel eens wat vergeten. En deze kaart is echt prachtig! Gelukkig dat je dan nog wel tijd had en nieuwe te maken! Dat lukt mij dan vaak weer niet..
    Fijne dagen! GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Wilma en wat een mooie bloementoef op de slee.Heel origineel.
    Fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje Wilma...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik denk dat je hier geen slechte punten zal hebben voor de gebruikte kleuren, integendeel! Wat mooi gedaan weer Wilma!
    Fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het overkomt ons allemaal wel eens Wilma en je hebt het meer dan goed gemaakt, wat is het een beeldige kaart!!!
    Natuurlijk is ie goed, hihi prachtig hoe je de kleuren hebt gebruikt! en een hele mooie winterse sfeer...een topper! Ook van harte met je gewonnen prijs bij WLVC, daar ben je vast heel blij mee! Fijne Feestdagen verder en dankjewel voor je sportiviteit en je nieuwe inzending!
    Lieve groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Wilma. Mooie hoe jij de kleuren gecombineerd heb. Ik vind dat nogal moeilijk. je nieuwe mal en de bloementoef op de stoel vind ik prachtig ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is je goed gelukt dit keer Wilma. Prachtige kaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wilma, wat een prachtige kaart en ik vind het zo ontzettend gaaf dat je opnieuw een kaart gemaakt hebt voor Scr@p-Cards!!
    De kleuren heb je nu heel mooi verwerkt en wat leuk die bloementoef op de slee.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma. Leuk gedaan die bloemen op die slee.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    je kaartje ziet er prachtig uit, mooi gedaan met de kleuren van de kleurenkaart,prachtige dubbele strik,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig en vergissen is menselijk en zeker niet aan leeftijd of haarkleur verbonden hihi.
    Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2016 Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie winterse kaart Wilma, je hebt de mallen mooi gebruikt vind de slee met de mooie bloementoef prachtig en dan nog een mooie strik erbij ...het is weer helemaal af.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie kaart Wilma!
    Mooie kleuren.
    Prachtig gedaan die slee met bloementoef!
    Fijne feestdagen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma. Prachtig is je kaart geworden! Heel mooi in de gevraagde kleuren. Een echte topper. Ik was zelf laatst ook zo handig bezig eerst een schets dat ging fout en later nog een borduurpatroon, moest beslist die van de uitdaging zijn. Soms ben je net iets te druk. Dat gebeurd ons allemaal wel.... Maar je hebt dit dubbel en dwars goed gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma,
    wat een geweldig mooi kaartje ben er helemaal weg van
    een gezellig en prettig eindejaar
    ook een fijne zondag vandaag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma
    Bij mij was er pas ook een kaartje afgekeurd bij de Egel hihihi......kan gebeuren toch en jij komt wel terug met een beeldige winterkaart.......ik ben er weg van hoor en je hebt de kleurtjes van de challenge zo mooi gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma het overkomt ons allemaal weleens dat we meedoen met een challenge en door omstandigheden even niet goed opletten bij de challengeregels ;) Geeft absoluut niet maar soms moeten we streng zijn en dat was bij jou dit keer het geval :( Heel blij ben ik om te zien dat je gewoon weer lekker meedoet met een nieuwe winterse kaart! Prachtig zoals je de kleuren uit de challenge hebt verwerkt! En die strik .... zucht! Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :) Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016 :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest