maandag 7 december 2015

Sneeuwschilderij

Hoi knutselvriendinnen, gezellig dat jullie weer een kijkje bij me komen nemen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en ik kan zo genieten van het lezen van de reacties die door jullie achtergelaten worden.

Deze keer weer een kerstkaartje. Ik heb er best wel een aantal verkocht op de winterfair die ik afgelopen weekend bij mijn vriendin Mar Knutsel in het dorp had. Was trouwens reuze gezellig, mijn kaken doen nog pijn van het kletsen en lachen wat we gedaan hebben, hi hi. Maar goed……nu kom ik er dus een flink aantal tekort voor mezelf, dus ik ga als een bezetene nu aan de slag met kerstkaartjes. Wit linnen cardstock als basis. Daarop blauw DP met rendier koppen van Scrap Berry’s. De stempel die ik heb gebruikt is volgens mij van Magnolia, zeker weten doe ik het niet want ik heb hem geleend van Mar. Gestempeld op lichtblauw papier met blauwe inkt. 
Een beetje ingekleurd met een witte Gelly roll pen. Het frame is een Spellbinder, het hert is van Joy, de bloemen en takjes van Olba geïnkt met zilver. Het label is een schuine strook met de tekststempel erop. 
De uiteinden hiervan opgerold en daar na vastgeplakt. Eerst ook met zilver bewerkt. Op de hoekjes van het frame een glitterparel. 
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ??

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

Time for magnolia  #110 (Kerst in niet-traditionele kleuren)
Stempelsonne #155 (Anything goes)
Stempel magie #121 (Weihnachten)
ABC challenge (W is for Wishes)
Hobbyvisiondt #44 (Rendieren)
webshop Anmacreatief #51 (Alles mag)

33 opmerkingen:

  1. Mooi winters geheel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een kaartje waarnaar je kan blijven kijken! Prachtige materialen, mooie ijzige kleuren! Ook leuk hoe je je tekstje opgerold hebt! Hoop dat dit mooi blijft bij het versturen, is echt een toffe touch!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sfeervol winters kaartje,erg mooi gemaakt Wilma!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en een mooi winters landschap!
    Een goed begin van de week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart. Hele mooie stempel en dat hertje en die bloemen maken het helemaal af. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart Wilma, leuk met dat winterslandschapje!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma. Mooie kleuren!
    Nog eventjes aan de slag dus ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Het is inderdaad net een schilderij zo. Mooi hoe je dat gestempeld hebt in het blauw en dan met een witte gel pen accenten erop gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend mooi kerstkaartje Wilma, echt een mooi schilderijtje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die stempel is wel erg mooi. Je hebt er echt weer een prachtig kaartje mee gemaakt, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart en ook zo mooi van kleur.
    Ik had het vorige week al bij je vriendin gelezen dat het zo gezellig was en ook fijn dat je goed verkocht hebt natuurlijk kun je weer heerlijk nieuwe spulletjes voor kopen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om te lezen dat je zo'n gezellige dag hebt gehad! Je kaart vind ik super. De afbeelding komt echt tot zijn recht op deze manier. De bloemen vind ik ook helemaal super. Mooi gemaakt weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi! Wilma. Prachtige gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart in 't blauw, mooie stempel heb je gebruikt en je bloemen zijn weer super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je veel kaartjes verkocht heb op de kerstmarkt Wilma...en ook deze is weer schitterend ..heel mooie dat wintertafereeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart Wilma! Het winterlandschap is een heel mooi detail :) Wat fijn dat je zoveel kaarten hebt verkocht! Super leuk dat je het zo gezellig hebt gehad :) Dat je kaken nog steeds pijn doen is niet zo leuk maar het is het wel waard zo te lezen ;) Heel veel knutselplezier met de kerstkaarten!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma, leuk zo met die blauwe accenten

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart, mooi hoe je de stempel met witte gelpen hebt aangekleed.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met mooie bloemen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geen wonder dat je goed verkocht hebt Wilma, je maakt zulke prachtige kaarten en dit is er weer een van!! Schitterend en echt winter!!

    xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuk kerstkaartje,
    hihihi ik moet wel lachen om jou,
    je verkoopt je eigen kerstkaartjes.....
    maar goed nu heb je wel een reden om nog meer te knutselen!
    Ook het winterkaartje hieronder vind ik heel mooi,
    je gemaakte bloempjes ook van deze kaart vind ik super!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Het was erg gezellig geweest zo te lezen,
    Leuk hoor! En fijn dat je ook tussen het lachten en kletsen door verkocht heb. ;-)
    Je kaart is super mooi!! Mooie bloemen. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog. Ach geeft niet hoor, had mij ook gerust kunnen gebeuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig leuke kaart Wilma.
    Die bloemen zijn echt te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kerstkaart,Wilma.Prachtige bloemen en een schattig hertje.
    Fijn dat je kaarten zo goed verkocht zijn op de winterfair.En terecht ze zijn altijd prachtig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart. Heel mooi indeze kleuren en zoveel moois op te zien ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauwwwww Wilma, hoe mooi heb jij deze achtergrondstempel van Magnolia hierop verwerkt. Ik ben er weg van! Veel succes met de challenge bij Time for Magnolia en super gezellig dat je meedoet. Wellicht tot een volgende keer. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Eine tolle Karte!
    Danke fürs Mitmachen bei Stempel-Magie.
    LG Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely card, thanks for joining us at ABC Challenges, cheers Carol DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW - a wonderful wintercard. Thanks for joining us at STEMPEL-MAGIE. hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart heb je gemaakt, erg leuk zo dit winterse landschap. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest