donderdag 7 januari 2016

Bij de open haard week 1

Allereerst voor iedereen de beste wensen.

Het is vandaag de eerste donderdag van het nieuwe jaar dus we gaan weer gewoon lekker beginnen om elke donderdag een kerstkaartje te plaatsen voor 52 weeks to Christmas. Ik heb de mal van Precious Marieke gebruikt met een plaatje van 2 kindjes bij de open haard. Het Dp is van de Scandinavian lijn van Studio Light. Het labeltje is een stukje strook van een Pion vel. Een klein bloementoefje en wat plakpareltjes en een sterretje maken mijn kaartje compleet. Wat vinden jullie dames ??.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

23 opmerkingen:

  1. Leuk plaatje, mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig deze kaart! en ik vind het vooral zo knap dat je gelijk weer start met kaarten maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn he om weer gewoon door te gaan!
    Je kaartje is superleuk,mooie mal heb je gebruikt en je plaatje is ook erg lief!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma. Mooie mal heb je gebruikt en life plaatje met die kindjes aan de haard! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje. Ik heb ook nog zulke plaatjes liggen volgens mij. Ik hoop toch binnenkort ook weer aan de kerstkaarten te gaan dus de inspiratie is er alvast Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met lief plaatje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Wilma. Ik hou van die nostalgische plaatjes. Gebruik ze zelf veel te weinig.
    Groetjes uit het gladde noorden!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart ook een heel leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met een lief plaatje en een leuke stans....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerd! mooi zo met het rood achter de witte mal, het spat van je kaart af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie nostalgische kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    erg mooi de stans met het rood er onder, heel lief plaatje, mooie bloemen en tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wilma lief plaatje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je voor je berichtje op mijn blog. Ik ben hier ook regelmatig te vinden, maar ik moet van internet browser wisselen om berichten bij andere achter te kunnen laten. Chrome laat me namelijk niks plaatsen. En ik heb niet altijd zin om te wisselen, want op Internet Eplorer heb ik bij blogger bibber beeld waar ik hoofdpijn van krijg als ik er te lang naar kijk. Dus vandaar dat je maar weinig berichten van mij tegen komt. Maar ik kom wel regelmatig kijken naar je mooie creaties :D
    Liefs,
    Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie gezellige kerstkaart.
    Prachtige mal en een lief plaatje.
    Je hebt dit weer super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kaart Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig dat plaatje en mooi die mal tegen het rood Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma - het is een plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerstkaart Wilma en het plaatje is lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Heel sfeervol. Leuk dat je weer mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook al erg mooi!! Echte kerstsfeer!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo'n schattig plaatje, mooi geaccentueerd door de prachtige mal!
    héél mooie kaart weer Wilma.
    Blij dat het nu lukt om te reageren, probeerde het vanmorgen met mijn smartphone op de bus en het lukte me niet!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    mooi dit kerstkaartje met schitterend plaatje!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest