donderdag 21 januari 2016

Daphne’s Diary en MD, week 3

Hallo lady’s, leuk dat jullie even bij me komen kijken, en dank je wel voor al die positieve reacties op mijn Pop-up kaartje, het was heerlijk om al die lieve reacties te mogen lezen.

Het is al weer de 3e week van januari, en weer donderdag, dus…….een kerstkaartje !!!
De plaatjes en het tekstlabeltje heb ik uit het magazine Daphne’s Diary geknipt, en ik heb echt even getwijfeld of ik er de schaar wel in zou zetten. Het is zo’n geweldig mooi blad, dat ik hem af en toe wel eens koop. 
Toch maar gedaan want ik vond het beertje, de wanten, de engel en het kleine tekstlabeltje zo leuk voor op een zelfgemaakte kerstkaart, slik !!. 
Het modelletje is een ideetje wat ik uit de nieuwe Marianne heb gehaald, het is eigenlijk een ondiep doosje. Zelf heb ik het vierkant basismalletje met de sierrand (niet meer zo goed zichtbaar), het kerstboompje, en de vogeltjes van MD, en de borders van Joy nog gestanst, en op de kaart verwerkt. De sterretjes zijn kleine stickertjes wat ik met een drupje 3D lijm opgeplakt heb zodat ze wat hoger komen. Dat heb ik ook gedaan met de gouden kerstballen, wat kleine rondjes van een perforator zijn, even opgebold met een bolletjespen en ook met 3D lijm opgeplakt. Het jute touw opgeplakt met alleslijm, en in de hoek een strikje gemaakt. De kleine poinsettia’s zijn van een Floral pons, net als de hulsttakjes. Opgesierd met een paar gouden plakparels. Heel leuk om te maken zo’n doosjeskaart !!. 
Wat vinden jullie knutseldames van mijn 3e kerstkaartje dit jaar, een reactie word zeer gewaardeerd !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en ik snap wel dat je het zonde vind, maar ik vind dat het het waard was. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma.
    Ik begrijp wat je bedoel, maar gebruiken op een kaart is ook leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Wilma, leuke verweking van al dat moois....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Wilma! Je hebt de materialen weer heel mooi verwerkt....super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt! Soms heb ik er ook moeite mee om mooie afbeeldingen te 'verknippen'. Met als resultaat dat mijn kast vol staat met 5 ordners waar mooie plaatjes inzitten....
    Jouw kaart is echt mooi geworden!
    Lia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje hoor...met prachtige plaatjes. Als er veel mooie afbeeldingen in een blad zitten die ik zou willen uitknippen koop ik er soms 2 (als ze niet te duur zijn)
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor, even ook weer een herinnering aan mijn goede voornemens voor 2016..eerder met kerstkaarten beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt,
    leuke mal gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor Wilma!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Wilma! Ik ken het dat je iets zo mooi vindt maar aan de andere kant het ook weer zo zonde vindt om de schaar erin te zetten ...
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een schitterende winterse kaart
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Wilma en de plaatjes zijn heel lief op de kaart.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kerstkaart Wilma
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kerstkaart heb je ervan gemaakt Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart Wilma. En de schaar ergens inzetten.....
    Ik zeg altijd doen !
    Je hebt er dan extra plezier van !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd jammer om te knippen in zo'n mooi tijkdschrift..
    de plaatjes zijn echt leuk en je kaartje is weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een sfeervol kerstkaartje Wilma, die heb je erg mooi gepimpt.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    wat een allerschattigst kaartje,
    en dat met behulp van die spulletjes uit Daphnesblad,
    ik koop em ook af en toe en zeg precies hetzelfde als jij, zonde om te verknippen...
    maar bij jou is het resultaat meer dan super!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart met inderdaad mooie plaatjes. Kan me voorstellen dat het soms moeilijk is uit een blad te knippen maar hier komt het ook mooi uit toch? Fijn dat je ook meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De plaatjes staan prachtig op je kaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is altijd zonde om ergens in te knippen, maar je hebt de plaatjes mooi gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kan me voorstellen dat je getwijfeld hebt of je de schaar erin zou zetten. Maar je hebt een leuke doosjeskaart met de uitgeknipte plaatjes gemaakt. Leuk detail vind ik het touwtje rondom.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat geweldig leuk! Gelukkig heb je geknipt in het blad! Anders hadden we dit niet gezien en het is enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterend kaartje Wilma...heel mooi gecombineerd met die leuke plaatjes....KNAP gedaan weer...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest