zaterdag 30 januari 2016

Fietsreis door Europa

Hoi freubelaars, leuk dat jullie weer een kijkje op mijn blog komen nemen, en dank je wel voor al die reacties die ik weer van jullie kreeg, super hoor.

Deze keer een mannenkaart, met Mixed Media, en dat is niet mijn sterkste kant hoor. Maar ik heb het in elk geval wel weer een keertje gedaan. 
Deze keer met groene, bruine, terra, en goudkleurige inkt gewerkt. Ik heb eerst het papier voor de stempel geïnkt met een sjabloonmal met bruin, daarna groen erover, en aan de randen een beetje terra en goud. Toen de stempel van Stampin-Up er op afgedrukt met zwarte Stazon. De kleine stempeltjes hetzelfde zonder het sjabloon. Het DP is wit papier, en eerst groen geïnkt, daarna door de stansmachine met een Couture Creations embossingfolder. Daarna, met bruine inkt heel voorzichtig over het reliëf gegaan. Basis groen, eerst de randen met groen daarna met bruin geïnkt. Hierop bruin met opgeruwde randen en daarop het zelfgemaakte DP. 
Dit ook met het plaatje gedaan. De kleine stempeltjes zonder bruin papier opgeplakt. Het zakhorloge van Amy design gestanst. En een label geknipt van kraft met daarop een stempeltje van Yvonne Creations. Opgesierd met een brad. Tenslotte nog 2 goudkleurig en 3 lichtbruine plakparels. 


Dan heb ik nog 2 toppertjes te vermelden, want bij Besties challenges internationaal heb ik gewonnen met mijn kaartje Sneeuwpret. 
En bij Creaine heb ik gewonnen met mijn kaart Dag kleine jongen. Superleuk toch !!.

Wat vinden jullie er van dames, een reactie word zeer gewaardeerd !!.
Groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik heel graag meedoen bij:

Addicted to stamps #118 (Masculine)
Mojo monday #432 (Sketch)
Stampin yourway #36 (Vervoer)
Scrapping 4 fun #58 (Anything Goes)
Stempel magie #123 (Alles geht)
Crafty creations #307 (Paper Peicing)
Just Hanna stamps #240 (Die-cuts)

30 opmerkingen:

  1. Ik vind je mannenkaart schitterend Wilma!
    Heel erg leuk is de fiets....wat gaaf gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens iets heel anders, maar o zo leuk.
    Het is weer prachtig Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem goed gelukt hoor!!
    Een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer toppie Wilma, leuk die fiets stempel.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat Mixed Media je prima afgaat, het is een leuke en stoere kaart.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Supertoffe kaart en zo mooie kleuren. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n schitterende kaart! Leuk dat je kaarten zo goed gewaardeerd worden, ik weet wel waarom! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zit hier een werk in Wilma!! Ik heb het aandachtig zitten lezen en denk...uitdagend maar doe mij maar gewoon een leuk papiertje whahaa! Ik vind het wel een super mooie kaart en dat je in de prijzen gevallen bent daar kijk ik al lang niet meer van op met al dat moois uit jouw handen!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat het jou heel goed is afgegaan Wilma! Mixed Media in combinatie met een mannenkaart is lastig maar jouw resultaat mag er wezen! Het is heel mooi en stoer! Gefeliciteerd met jouw winnende kaarten! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Wilma, en gefeliciteerd met je prijsjes

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige mannenkaart heb je gemaakt, ook je MM achtergrond is erg mooi, gefeliciteerd met je prijskaartjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En dat voor iets wat niet je sterkste kant is. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is superstoer Wil! Gaaf gedaan met mixed media.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gemaakt! Gefeliciteerd met je prijzen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart . Wat een hoop werk heb je ermee gehad maar het resultaat is super. Een mooie vintage uitstraling. leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij Addicted To Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende mannenkaart, héél mooi gemaakt
    En gefeliciteerd met je gewonnen kaarten

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend mannenkaartje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend gave kaart Wilma, van mij mag je vaker mixed media doen ;p Mooi opgebouwd en afgewerkt vind ik.
    Gefeliciteerd hoor met je gewonnen challenges.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
      Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

      Verwijderen
  19. Heel mooi mannenkaartje Wilma..leuke stoere accentjes erop...
    en gefeliciteerd met je winnende kaartjes...dat geeft je zeker weer inspiratie om leuke kaartjes te maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Wilma!! En gefeliciteerd me je prijsjes. Altijd leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bent een bofbips Wilma, leuk toch al die prijzen die je wint met je prachtige gemaakte kaarten.
    Ook dit vind ik weer een héle mooie kaart, de kleuren en de details zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Is helemaal niks mis mee. Ik vind het een prachtige kaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    het is je goed gelukt om met de gemengde technieken te knutselen!
    Mooi resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Absolutely beautiful! Love the vintage feel! Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great card! Thank you for joining the ATSC blog. Hugs DT-Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi kaartje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a fabulous creation! The colors are just beautiful on your card. Thanks for playing along with us at Scrapping4Fun.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. That´s a great card! Thanks for joining us at Hanna& Friends
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest