zaterdag 2 januari 2016

Happy Newyear

Hallo beste knutselaars, leuk dat jullie een kijkje komen nemen op mijn blog.

Eerst wil ik jullie allemaal een heel gezond en creatief 2016 toewensen.

Ik heb ook nog iets leuks te vertellen, bij Creaine challenges ben ik als eerste geëindigd met mijn “Kobalt Kerstkaart”. Ik heb daar 3 Bugaboo digistamps mee gewonnen, en er zit nog een Marianne Design cadeautje aan te komen. Super he !!.

Bij KIC begint er weer een nieuwe challenge, en de opdracht hiervoor is, hoe kan het ook anders “Nieuwjaar”.
Deze challenge word gesponsord door Creabest, en heeft voor de winnaar een leuk verrassing in petto.
Deze kaart is mijn bijdrage.

Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo kerstklokken. 
Dp van MD en Action, en het mooie plaatje is van een Pion scrapvel. 
Het gebruikte stempel alfabet is van het Kruidvat, en de letters heb ik met een kleine cirkelpons uitgeponst. Opgepimpt met o.a. parels, kantjes bloemen en strik. Geïnkt met bruin.
Wat vinden jullie van mijn nieuwjaarskaartje Dames ??.

Lieve groetjes Wilma









Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

W.L.V.C. #60 (Vintage children)
Crafty creations #305 (Anything goes)

26 opmerkingen:

  1. gelukkig nieuwjaar! en gefeliciteerd met je prijs, je was een terechte winnaar! Deze kaart is ook zo mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ,leuk hoe je het kant hebt verwerkt.
    Gefeliciteerd met je prijs ,was ook een hele mooie kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende klokken...heel mooi gedaan. Ook happy new year voor jou. Gefeliciteerd met je prijs.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een prachtig kaartje Wilma. met een erg lief plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige nieuwjaarskaart heb je gemaakt,
    erg lief plaatje en mooi met het kant en de bloementoef,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nieuwjaarskaart heb je gemaakt,
    wat een schattige plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. natuurlijk de beste wensen voor 2016
    en gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    wat een schitterende nieuwjaarskaart heb je gemaakt
    leuk hoe je de letters op die kleine rondjes hebt gemaakt
    ja echt een suuuuuper mooi kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende vintage nieuwjaarskaart Wilma...zo mooi deze klokvorm...
    en gefeliciteerd met je prijsjes...heel leuk voor je een heel mooi begin voor 2016

    en ook voor jou Wilma en hen die jou omringen de beste wensen voor 2016 met heel veel creativiteit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma wat is de klok toch mooi!
    Gefeliciteerd met je prijs! Leuk hoor!
    En voor jou ook nog de beste wensen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je creatie voor de challenge bij Creaine was de mooiste, dus terecht dat je nummer 1 bent geworden Wilma.
    OOk dit is weer een prachtige creatie, mooie kleuren en zo heerlijk vintage.
    Ga zo door, ik geniet er met volle teugen van.
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma, de beste wensen voor 2016. Ik vind deze creatie erg leuk, Mooi kant heb je ook gebruikt. Ik vind het weer een prachtige creatie. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk kaartje! Mooie kleuren en leuk gedaan met die letters Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superlief met die mooie kantjes en dat schattige plaatje. Geweldig mooi en fijn deze weer te zien bij WLVC. Graag zie ik je weer terug bij onze nieuwe challenge die morgen van start gaat.
    Natuurlijk nog de beste wensen....ik zou het al bijna weer vergeten. Een heel mooi jaar voor jou en iedereen die je lief is.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstklokken Wilma! Wat een mooi kant en die strik ... wauw! Prachtige kleuren ook en weer top opgebouwd :) Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Dik verdiend :) De beste wensen voor 2016 en heel veel creativiteit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Wilma. Er is zoveel moois op te zien. Voor jou en je familie ook nog de beste wensen voor 2016
    Groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart WIlma!
    en proficiat met je gewonnen prijsjes, veel plezier ermee!
    groetjes en beste wensen voor een prachtig en creatief 2015!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh, wat een prachtig vintage sfeertje Wilma!!!
    De allerbeste wensen voor het jaar 2016 en veel knutsel plezier! proficiat met je gewonnen prijzen!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je creatie is prachtig en wat een ontzettend lief vintage fotootje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful, thank you for joining in at CCC, Claire xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op de eerste plaats de beste wensen voor 2016 Wilma. Je bent met deze kaart het jaar fantastisch begonnen hoor, een beauty!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,

    Supertoffe kaart. Mijn beste wensen nog voor het nieuwe jaar en veel knutselplezier.

    grtjs
    Claudia

    ps.
    proficiat met je gewonnen prijsje. Das altijd leuk,hé

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je gewonnen challenges.
    Het kaartje van je ons hier laat zien is echt een pareltje. Kei mooi gemaakt.
    De beste wensen, en al het goeds voor 2016.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    allereerst van harte met je gewonnen uitdaging!
    Ook deze creatie vind ik weer supermooi, dat vintagestijl doet het altijd he!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige sfeervolle nieuwjaarskaart! Erg mooi!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ontzettend mooi,ik kijk m'n ogen uit op alle mooie details!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest