zondag 24 januari 2016

Sneeuwpret

Hallo dames, heel fijn dat jullie weer even langskomen op mijn bloggie. 
Ik was ook weer blij verrast met alle opmerkingen op mijn vorige kaartje, toppie hoor !!.

Ik wil mijn nieuwe volger Hennie van Kreatrends  een warm welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we elkaar vaak zullen bezoeken, en inspiratie bij elkaar op zullen doen. Dat gaat vast wel lukken denk ik.

Vandaag heb ik een winters kaartje met een ingekleurde Bestie in lekker heel veel verschillende kleurtjes.
Ik heb de sketch van Crafty Creations gebruikt. Basis kraft, en DP van verschillende vintage blokje van Action. Het frame is er een van Couture Creations, de ijspegels zijn van MD die ik bij Creaine gewonnen had. De bloempjes zijn eigenlijk sneeuwsterren van MD, maar ik heb ze omgetoverd tot bloempjes. Zowel de bloempjes als de pegels heb ik een beetje ijsblauw geïnkt. Rondom Bestie heb ik met een witte parelpen sneeuwvlokjes gemaakt. Het sneeuwster labeltje is een stempel van Yvonne Creations, dit uitgeknipt en ook met de ijsblauwe inkt bewerk, daarna op kraft geplakt en ook weer uitgeknipt. Het kraft van de hele kaart er een beetje winters uit laten zien door wat gesso op de randjes aan te brengen. Verder opgesierd met diverse plaksteentjes.

Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden

Muts, haar, schoenen, en het hertje 175-177-179-180-182-103
Plossen en strik hertje 225-223
Jurk, haarstrik, strik muts 267-167-168-170-113-109
Ogen Bestie 145
Huid 131-132-189
Schaduw 146
Witte accenten Gelly Roll 08

Wat vinden jullie er van dames, een reactie is van harten welkom !!.
Lieve groetjes Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Besties challenge #Jan. (Anything goes, lots of colors)
Stempelsonne #158 (Anything goes)
Just hanna stamps #240 (Die-cuts)
Artesanias my favorites #23 (Alles geht, Schneeflocken)

31 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje en wat geweldig gekleurd. Prachtig! Lief is deze digi van Sherry....ik zou er toch eigenlijk ook weer eens 1 moeten kleuren...ik heb er genoeg hahaha.
    Fijn weekend verder, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een mooie kaart Wilma!
    Prachtig ingekleurde digi!
    Je kaarten hier onder zijn stuk voor stuk ook heel mooi die heb ik even gemist.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma wat weer een beauty van een kaart, mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bestiestempel en wat leuk in deze felle kleurtjes! Het is een toffe kaart geworden met al je mooie malletjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    auch diese kleine Maus ist ja niedlich. Vielen Dank, dass du bei SSC mitmachst. Groetje van Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, je stempel is prachtig ingekleurd en ik vind die sneeuwbloemen echt geweldig!!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG Wilma ! Schitterend ingekleurd en superleuk dat je van de sterren bloemetjes hebt gemaakt! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    wat een super mooi kaartje
    en wat is je digi prachtig ingekleurd !!
    er zijn zoveel mooie details erop te bewonderen
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma en de digi is schitterend ingekleurd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi ingekleurde Bestie op een hele leuke kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eeen heel mooi winters kaartje Wilma...wat heb je dat leuke Bestiestempeltje weer prachtig ingekleurd....een schitterend geheel is het geworden...

    groetje Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is fabulous!!!! Thank you for joining in on the fun at Besties Internationa . Come back for future challenges. We love having you.
    Xoxo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma

    Na een lange tijd van blogger weg zijn geweest, ben ik weer terug, wat een mooi winters kaartje zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma
    Ik word er helemaal stil van, wat een plaatje van een kaart zie ik hier.
    Je hebt de digi prachtig ingekleurd, het is een mooi winters tafereeltje.
    Ik wil je dan ook weer hartelijk bedanken voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs, en graag weer tot de volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettende mooie kaart heb je gemaakt,de kleuren combinatie is prachtig!De ijsbloemen zijn ook erg mooi gemaakt het is een plaatje...Dank je wel voor het deelnemen aan My Besties Dutch Girl DT Yvonne XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Wilma! Het Gesso geeft een heel mooi winters effect en Bestie is prachtig ingekleurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo liebe Wilma,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Das Motiv ist super schön coloriert. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow schitterend Wilma.
    Parels rondom de Besties is leuk gedaan. Heel mooi ingekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - wat heb je weer supermooi gekleurd - echt een plaatje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt heel mooi ongekleurd echt een prachtig kaartje Wilma.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi ingekleurde Bestie Wilma en een heel lief winters kaartje heb je er mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card!Thanks for joining us at My Besties International Challenge.Good Luck and welcome again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je de digi prachtig ingekleurd, een plaatje. Mooie papiertjes heb je gebruikt en mooie bloemen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige winterse kaart heb je gemaakt.
    leuke digi gebruikt en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    ik ben altijd onder de indruk van je kleurwerk,
    maar deze slaat echt alles, zo mooi!!!!
    prachtig kaartje heb je er mee gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieve sfeervolle kaart heb je gemaakt Wilma!
    Bedankt dat je meedoet bij my Besties Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Wilma,
    gorgeous card.
    Thank you for participating in Hanna & Friends
    Hugs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wunderschöne Karte, danke für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  29. very beautiful card.
    Thank you for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs
    Swantje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning coloring and a very nice card! Thank you so much for entering our challenge at My-besties Deutschland Design this month ,i wishing you good luck and hope you return soon.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest