zondag 3 januari 2016

Vintageflesjes

Hallo ladys, gezellig dat jullie weer even bij me komen kijken en ook weer heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn laatste kaartjes ondanks alle feestdrukte.

Dan wil ik ook mijn laats nieuwe volger Cuore Duran een warm welkom heten op mijn blog.
I want to welcome you on my blog Cuore Duran, i will be come soon looking on you blog !!.

Deze flesjes heb ik al een poosje geleden gemaakt, en nu vond ik een geschikt moment om ze te publiceren.
Ik heb ze met Decoverf een kleurtje gegeven en ze daarna naar hartenlust opgepimpt met kantjes, plaatjes en malletjes, parelsnoer, sierknopjes, bedeltjes, bloementoefjes enz. De gebruikte malletjes, plaatjes, bloempjes, en takjes zijn van MD, de flesjes kocht ik bij Action. Het decoratie materiaal komt uit eigen voorraad.
Wat vinden jullie van mijn vintage sierflesjes dames ?.

Knutselgroetjes Wilma








Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:
W.L.V.C. #61 (Alles mag, met stoffen kantje)

32 opmerkingen:

  1. Je bent een superfrutsel Wilma, beeldige flesjes heb je er van gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige flessen Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er PRACHTIG uit Wilma....heel erg leuk gedaan!
    ook voor jou nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma ,
    Wat een chique vintage flesjes !
    ze zijn echt prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echte vintage flesjes heb je gemaakt Wilma. mooi hoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou je doet je naam wel eer aan met al die frutseltjes "wil frutsel"
    wat kun jij van gewoon een simpel flesje van de action toch zo iets moois maken echt suuuuuuuuper
    dit zijn nou echt super leuke flesjes om als decoratie thuis neer te zetten
    en ook zo mooi in die kleur, ja geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma ik kan lang doorgaan met alle prachtige details in deze vintage flesjes maar dan wordt deze reactie heel lang hihi dus ik doe het even zo ... WAUW! De beste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel creativiteit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi wilma,
    dit zijn gewoonweg sieraden in huis!
    Wat mooi gemaakt!!!!
    Prachtig!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de flesjes heel mooi gepimpt Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijzonder!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    je flesjes zien er prachtig uit, heel mooi gepimpt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende opgepimpte flesjes Wilma....een hele mooie decoratie is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn superleuke flesjes geworden. Een sieraad daar waar je ze hebt staan.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuke flesjes. Knap gemaakt en leuk gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldiggggggg....helemaal mijn ding dit. Super gedaan en een geweldige bijdrage aan onze challenge bij WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer mooi gemaakt Wilma, hoe kom je toch op al die ideeén, mooi aangekleed een waar kunstwerkje heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een paar beauty's van flesjes gemaakt Wilma. Ik ben er weg van,schitterend zijn ze.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    dit is ontzettend leuk!! Zo geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat geweldig mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel GAAF Wilma!!! prachtig vintage sfeertje!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige flesje heb je gemaakt,
    heel mooi afgewerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Over creatief gesproken....
    Dit heb je wel ff heel kunstig gemaakt. Leuk hoor.
    Leuk om te maken, en leuk om te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je die flessen prachtig versierd, knap gedaan. Je nieuwjaarsklok vind ik heel mooi geworden.
    Ook voor jou een mooi en creatief 2016
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi setje flesjes Wilma, heerlijk romantisch ook, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn leuk geworden!
    Voor jou ook nog de allerbeste wensen, dat het maar een super creatief jaar voor je mag worden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij bent ook van vele marken thuis he?!
    Ook dit heb je erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je deze flesjes gaaf gepimpt naar vintage zeg, echt heel leuk gedaan. Dank je wel voor je bijdrage aan WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest