zaterdag 20 februari 2016

Babyhertjes

Hallo dames, wat fijn dat jullie weer even een kijkje komen nemen. Ik wil jullie ook nog even bedanken voor de leuke spontane reacties op mijn vorige kaartje.

Vandaag heb ik twee baby envelopjes gemaakt met mijn nieuwste aanwinst wat ik voor Valentijn als verrassing van mijn lief heb gekregen. De Joy Card en Envelop maker. Tsjonge wat was ik verrast, en tsjonge wat is dat een fijn en makkelijk apparaatje zeg. Ik heb er  een in de meisjes uitvoering en een in de jongens uitvoering gemaakt met de nieuwe hertjes van MD, die ik ook van hem gekregen heb. De sketch is van Mojo Monday. 
De middelste verticale strook heb ik als bandje om de envelop gemaakt, met een border van MD. Hierop een vierkantje van Spellbinder met het hertje en een grasstrookje van Joy, opgesierd met een roosje met blad en 2 parelhartjes. Natuurlijk heb ik er ook kaartjes bij gemaakt voor in het envelopje. Hiervoor heb ik de rechthoek van NS gebruikt, met het witte oplegkaartje. Onder de rechthoek nog een iets grotere rechthoek op maat gesneden. Het wiegje van MD erop geplakt, een stempeltje van Joy, en een sticker glitterhoekje in wit.
Wat vinden jullie van mijn envelopjes dames, een reactie is van harte welkom !!.

Liefs Wilma












Met deze envelopjes wil ik graag meedoen bij:

Mojomonday #435 (Sketch)
Everybody art #356 (use a technique)
ABC challenge (B is for B... You Pick)
Addicted to stamps #120 (Die cuts)

19 opmerkingen:

  1. Superschattig en heel mooi gedaan. Ik heb deze mal ook en moet er hoognodig mee aan de slag.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super heel leuk mooie gemaakt .
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaahhhh...wat lief! Heel mooi gemaakt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heel schattig gemaakt! Heel leuk zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes Wilma! Super leuk apparaat van Joy! en zo handig! Wat lief dat je die voor Valentijn hebt gekregen :) Ik kan mij voorstellen dat je heel erg verrast was en blij!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat schitterend gedaan! wat lief van je lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo'n lief kaartje. Mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofferd!!!! Wat ben je verwend door je mannetje! Super
    dat je er zo blij mee bent! Schattige envelopjes Wilma en prachtig die bijpassende kaartjes!
    Fijn weekend e liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat lief van je wederhelft. Je hebt er weer supermooie creaties meegemaakt. Zo leuk de roze en blauwe versie.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige envelopjes en mooie, bijpassende kaartjes,
    supermooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve envelopjes Wilma, je mannetje heeft je goed bedacht met Valentijn, heerlijk toch.
    Het hertje is zo lief ik smelt ervan, weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je zulke mooie cadeautjes van je man hebt gekregen. En wat heb je er twee prachtige kaarten met enveloppen mee gemaakt.
    Je gerecyclede kerstkaart is prachtig, ik snap dat je die afbeelding bewaard hebt, zo mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige envelopjes zijn het geworden Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart en enveloppes Wilma!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en lief zijn ze, wat een attente man heb jij zeg!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    wat een super kado heb je van je man gekregen echt LIEF!!!!
    Mooi zijn de kaartjes met enveloppen!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely cards. Thanks for sharing with us at ABC, we hope to see you again soon. Meighan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute cards and envelopes. Thanks for joining the Addicted To Stamps Challenge. Hugs Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest