dinsdag 2 februari 2016

Heel veel geluk

Hoi lady’s fijn dat jullie weer even langskomen om een kijkje te komen nemen.

Eerst wil ik graag mijn nieuwe volger Marleen een warm welkom heten, leuk dat je mijn blog hebt gevonden, en ik hoop dat je bij mij een beetje inspiratie op kunt doen.

Deze keer heb ik een huwelijks vintagekaartje gemaakt met allemaal materialen van MD, en het boek van Dutch Doobadoo. Geen plaatjes maar allemaal stansmallen heb ik gebruikt. Ook de bloemen takjes en tekst deze keer allemaal gestanst. Opgesierd met plakparels 2 parelhartjes glittersteentjes, en 2 strookjes kant.
Wat vinden jullie er van Dames, een reactie is natuurlijk van harte welkom.









Dan heb ik nog een leuk nieuwtjes, want bij het Hobby Journaal heb ik de Precious Marieke Spring Designlijn gewonnen met mijn gekrakte ei label. Ik ben er echt super blij mee kan ik wel zeggen !!.
Inmiddels heb ik het ook al binnen, en het is me toch een geweldige prijs, echt geweldig en veeeeeel !!!!!



Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Mariannedesign #145 (Romantische trouwkaart)
Mariannedesign divas #Jan. (Vintage, 3 MD producten)
Webshop Anmacreatief #53 (Feest)

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wilma er is zoveel moois te zien.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zo'n huwelijks-boek-kaart! Leuk met alle malletjes, mooi de vergeetmenietjes rond het bruidspaar!
    Amai, zo'n prachtige 'buit', daar zal je veel knutselplezier aan beleven! Geniet er van!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma!
    en wat een geweldige prijs heb je gewonnen zeg! Heel veel knutsel plezier!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldschoon Wilma zucht zo romantisch

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt Wilma! Ook wil ik je feliciteren met je prijs bij het HJ!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Prachtig gemaakt met al die mallen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het hobbyjournaal is altijd gul met prijzen, ik heb weleens 50,00 euro gewonnen.
    Leuk voor je Wilma, geniet ervan.
    Wij kunnen weer genieten van je prachtige creatie, wat heb je dat mooi gemaakt, er is ook weer oveel op te zien, schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie trouwkaart.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie romantische kaart. Leuk model ook. Gefeliciteerd met je super prijs zeg wat een geluk. Daar kan je zeker wat mooie kaarten mee maken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Wilma wat een plaatje! Geweldig mooi gemaakt, net een schilderijtje! En wat een mazzel met zo'n mooie prijs, leuk is dat hè, daar kun je toch zo blij van worden. Geniet er lekker van! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie romantische kaart Wilma, top. Wat een verwennerij zeg, supermooie prijs, wat zul je blij zijn :-). Ik ben benieuwd wat voor moois je hier allemaal weer mee gaat maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    wat heb je een geweldige prijs gewonnen, echt de complete serie zie ik..daar weet jij wel raad mee..
    Ook deze kaart is weer heel mooi en romantisch,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je superprijs, ze zijn altijd erg gul! en wat een prachtige kaart, er is zoveel te zien,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is schitterend je kaart, ik vind hem helemaal geweldig.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Wilma, prachtig gedaan met de stansjes. De boekkaart staat leuk op het standaardje.
    Gezellig dat je weer met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig trouwkaartje Wilma...wat een schitterende stansjes erop gemaakt...
    en GEFELICITEERD met je prijsje ...een schitterend pakket is het ...daar gaat vast weer veel moois mee gemaakt worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prachtige prijs. Je kaart is ook weer schitterend. Wat een gave mallen heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je prijs Wilma, dat gaat je veel knutselplezier geven!
    Voor vandaag laat je ons een mooi romantisch trouwkaartje zien1

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een beeldschone kaart, leuk model en met veel details. Prachtig! Je hebt veel mooie spulletjes gekregen van
    Het Hobbyjournaal. Het is je gegund, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie huwelijkskaart,wat heb je alle mallen prachtig gebruikt op deze boekvorm. Gefeliciteerd met je pakket van het Hobbyjournaal, ziet er fantastisch uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma
    wat een supermooie kaart heb je gemaakt,
    mooi en stijlvol!!!!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie en romantische kaart! Prachtig! EN wat gaaf dat je zo'n mooie prijs hebt gewonnen!! Geniet er van, je kunt er vele mooie kaarten mee maken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi romantische kaartje ,leuk gedaan met alleen maar mallen. Je hebt alles weer heel mooi gecombineerd. Gefeliciteerd met je prijs ,het is inderdaad een hele mooie prijs.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende boekkaart Wilma, wat past alles weer supermooi bij elkaar, gefeliciteerd met je prijs van het HJ.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Wilma zo chic.
    Super veel leuke dingen op te zien en zo mooi samengesteld.
    Je hebt dit fantastisch gemaakt.
    Wat een prachtige prijs heb jij gewonnen zeg. Daar gaan we weer veel mooie kaarten mee zien.
    Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een pracht van een kaart heb je ervan gemaakt Wilma - mooie combinatie en supermooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je superprijs en veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige trouwkaart,Wilma.Mooi model.Dat is een prachtig pakket wat je hebt gewonnen.Gefeliciteerd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige trouwkaart Wilma! Het is net een echt trouwboek en ik vind het ook zo leuk dat je alles hebt gemaakt met mallen en geen plaatje hebt gebruikt :) Gefeliciteerd met jouw gewonnen candy! Super leuk en heel veel knutselplezier ermee!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is super gaaf geworden Wilma.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig gedaan. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest