donderdag 18 februari 2016

Lila kerst

Hallo dames fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Het is weer donderdag kerstkaartjesdag dus. Deze keer heb ik een kaartje gerecycled van een kerstkaart die ik ooit heb ontvangen van mijn schoonzus. Zelfgemaakte kaarten bewaar ik wel maar als ik alle kaarten die we ontvangen moet bewaren moet ik toch nog groter gaan wonen, hihi. Ik vond het een schitterende kaart, dus heb ik hem een nieuw leven gegeven. Het enigste wat ik er zelf heb bij gedaan is de basiskaart en een paar plakparels. Alles net je uitgeknipt zoals ik het graag wilde hebben en opnieuw opgebouwd. Is ie niet super leuk geworden dames ??
Een reactie is natuurlijk weer van harte welkom !!.
Liefs Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

29 opmerkingen:

  1. Wauw! prachtig! Ik snap wel waarom je de kaart een 'nieuw leven' hebt gegeven! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in die zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart. Zo lief.....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Heel mooi verwerkt. Ik bewaar ook niet alles maar sommige kaarten of onderdelen wel om inderdaad opnieuw te verwerken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Wilma mooi plaatje heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma het is een schitterende kerstkaart geworden, leuk plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi, zo zoet!
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Groetjes
    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gerecycled kerstkaartje is heeeeel mooi geworden Wilma...ook ik waag me daar af en toe aan...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig plaatje en zo is het weer een mooie kerstkaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in zachte kleuren, goed idee om deze kaart, opnieuw te gebruiken..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kerstkaart Wilma - een supergeslaagd geheel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart !!!!!
    En ik heb dat ook wel , recyclen van kaarten !
    Maar het komt er nooit van !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan. Wie doet dat nu niet kaarten recyclen. Alle knutselaars denk ik wel. Deze is mooi geworden met een leuk plaatje. Fijn dat je ook meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi wilma,
    erg mooi hergebruikt!
    Hele mooie tint heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is zeker een geslaagde recycle kaart. Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo krijgt een kaartje een tweede leven, super gedaan Wilma.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Wilma ! Super kleur! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gelijk heb je dat je zo'n mooie plaatje nog eens gebruikt! Heel mooie kaart Wilma!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahh, wat is dit lief!! Toch maar goed dat je deze bewaard hebt!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje, mooie zachte kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi Wilma deze gerecyclede kaart. Mooi zachte kleuren. Heel slim. Dan heeft iemand er ook weer iets aan. Groeten
    trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart is het weer geworden mooie zachte kleuren .
    Prettig weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt je kaart een tweede kans gegeven lees ik Wilma, nu maar goed opletten dat je hem niet naar de persoon stuurt waar je hem van hebt gekregen.
    Ik vind je kaart beeld en beeldschoon, .
    Je hebt gelijk je kan niet alles bewaren, ik doe dat meestal 1 jaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kaartje is echt erg leuk geworden! Ik begrijp je volledig, ook ik bewaar de écht leuke kaartjes om ze te hergebruiken.
    Deze is super, de lila kleur is erg mooi!
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest