dinsdag 16 februari 2016

Lollypop plantensteker

Hallo mensen leuk dat jullie me een bezoekje komen brengen.

Ik zag laatst op het blog van Gerie, “Scraptastisch”, dat zij een tutorial had geplaatst van een hele mooie zelfgemaakte Lollypop. Zij zou het leuk vinden als er dames zijn die ook zo’n lollypop zouden maken. Zij heeft een candy met 3 prijsjes, en als je een foto van de Lollypop die je zelf gemaakt hebt voor 20 febr. 15.00 uur naar haar mail stuurt maak je kans op 1 van die prijsjes. Ik vond het wel een leuke uitdaging, dus aan de slag. Het vouwen van de rozet vond ik wel monniken werk. Mijn Martha stewart Lace pons is stuk, dus ik heb een andere rand pons gebruikt, deze is helemaal opengewerkt en liet zich niet zo gemakkelijk vouwen, maar het is gelukt. Een mooi plaatje van Pion uitgezocht, doos met kantjes uit de kast en pimpen maar. Wat hebben we toch een heerlijke hobby. Ik heb geen rietje maar een plantenstokje gebruik, om hem als plantensteker te gebruiken. Dit heb ik ook tussen een dubbelgevouwen kartonnetje van 10x5 cm geplakt met 3D lijm en aan de zijkanten van het stokje 4 foamtape stukjes op elkaar. 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn gelifte Lollypop vinden, zelf ben ik er wel mee in mijn sas !!.

Knutselgroetjes Wilma






Met deze creatie wil ik heel graag meedoen bij:

Knutsels en kadootjes #32 (Label op kaart)
De Egel #14 (Alles behalve vierkant of rechthoekig)

29 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heel mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Wilma.
    Mooi hoe je er toch wat kleur in heb gebracht.
    Een geweldige lollypop.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende lollypop!
    Ja het vouwwerk is idd monnikenwerk maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is het een leuke lollypop geworden,het is misschien monnikenwerk maar het resultaat mag er zijn...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lollypop. Heel gaaf gedaan!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige lollypop gemaakt,lekker rustig, mooi plaatje en dat kant er onder is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke lollipop! Mooi gedaan met het plaatje er zo bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende lollipop ik had dit nog niet gezien
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hartstikke leuk, mooi gemaakt ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig werkstukje Wilma, super leuk gedaan...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig! Super gedaan....
    Dank je wel dat je gezellig meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende lollipop Wilma....prachtig gedaan...staat ook nog op mij to doo lijsje...maar ik moet nog een kerstkaartje en een cadeauverpakking voor mijn zus maken... en op blogjes reageren ...en daar gaat ook veel tijd inzitten dus of dat allemaal ga lukken weet ik niet...we doen ons best...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Echt super mooi gedaan en zo te lezen gaat jouw stokje echt niet meer los, hihi Je had verteld dat het heel leuk was om te maken en daarom heb ik dit ook bedacht! Je hebt het prachtig gedaan en nu maar duimen hè! Dankjewel voor het mee doen, vind ik echt ontzettend leuk!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende lollipop heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie lollipop heb je gemaakt. Leuk om hem op een plantenprikker te doen, kun je hem mooi neerzetten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt ook al zo'n mooie lollypop gemaakt Wilma, leuk met al die kantjes, het plaatje past er prachtig bij.
    Wat zal jou plant nu gaan groeien en bloeien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je die supermooi gemaakt, echt een prachtige lollypop. Ik zou em ook nog willen maken, maar zal voor later zijn, drukke week met werk, vergaderingen enz. Zondag veel geknutseld aan kaartjes, en alles ingepland voor berichtjes deze week, maar hier niet meer aan toe gekomen!
    Succes met de candy-wedstrijd!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige lollypop,Wilma.Zo mooi afgewerkt met de kantjes en wat een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leukerd zeg,heb je erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een mooie romantische lollypop geworden Wilma. Gerie heeft een rage ontketent volgens mij want ik zie er nogal wat voorbij komen.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    heel leuk zeg deze lollipop,
    mooi gemaakt met een prachtige afbeelding en veel oog voor detail!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige lollipop, en het label maakt het natuurlijk helemaal af! Helemaal perfect voor onze challenge bij K&K. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is mooi geworden Wilma,scoor je wel weer hoge ogen mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    ohhh Wilma wat is je lollypop zo mooi en romantisch een prachtig geheel ik heb er een hangertje aan gemaakt vanachter zo kan je die ook aan de muur hangen
    veel succes hoor !!
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest