dinsdag 9 februari 2016

MDF waterput

Hoi hoi bloggers wat heb ik weer leuke reacties gehad op mijn vorige kaartje, fijn hoor en heel leuk om te mogen lezen !!. Iedereen bedank ik weer daarvoor.

Bij Action kocht ik een paar weken geleden een MDF waterput spaarpot set. Waar papier, 3D plaatjes, kant en nog meer bij zat, om zelf in elkaar te zetten en te beplakken. Het papier, kant etc. heb ik niet gebruikt, maar DP, en decoratiemateriaal wat ik zelf heb uitgekozen. Vol ijver aan de slag gegaan en het werd toch wel weer een wat groter projectje, heeeeerlijk !!. Eerst de randjes van de waterput geverfd met antiek roze decoverf, daarna de oppervlakken bekleed met bruin geïnkt DP van MD, en Pandora van Pipoos. Op het dak heb ik wit met goud frantage gebruikt. Met malletjes, bloemetjes, takjes, steentjes, houten figuurtjes, grote dubbele strik etc. aan de slag gegaan. En dit is het uiteindelijke resultaat geworden. Het is een winters spaarpotje geworden waar ik het geld van mijn verkochte kaarten in ga doen, dan heb ik altijd een lekker centje achter de hand om weer wat leuke nieuwe knutselspulletjes te kunnen kopen. En hij krijgt een heel mooi plekje in mijn woonkamer op de TV kast zodat ik er altijd van kan genieten. Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is natuuuuurlijk weer van harte welkom.

Knutselgroetjes Wilma






















Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

W.L.V.C. #62 (Vintage winterkaart/creatie, (sneeuw/ijs)
Beccysplace #Febr. (Kaart of ambachtelijk project)
de Egel #14 (Alles behalve vierkant of rechthoekig)
Scrapcards #82 (Alles mag, met een strik)



43 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND !!!! Wilma !!!! Hoe komt het dat ik die leuke dingen daar nooit zie liggen ;) Je hebt je waterputje prachtig gepimpt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf!!! Heel mooi gemaakt. Wat een werk zit erin en hoe prachtig is het afgewerkt. Petje af Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat mooi gemaakt Wilma,hier mag je wel heel trots op zijn.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk idee om een spaarpotje voor je zelf te maken! Vaak maken we wat voor een ander, zo gaat dat tenminste bij mij. Ik verkoop niet veel, omdat ik zoveel verstuur, maar als ik een opdracht heb en er wat voor krijg, stop ik het in een potje. Dat kreeg ik van de hoofdzuster op mijn afdeling. Het is een zalfpot uit de apotheek van het ziekenhuis van destijds.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW Wilma! Wat een spektakelstuk. Hier zul je wel even zoet mee zijn geweest. Wat een prachtige details zitten erop. Het is echt ongelofelijk mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    je hebt de waterput-spaarpot erg mooi gepimpt, alles mooi aangekleed en bewerkt, super gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw, wat mooi gepimpt Wilma!!! Ik zit er met veel plezier naar te kijken, ik hou ervan als er lekker veel te zien is! Super mooi gedaan en nu maar sparen hè! om het daarna weer uit te geven voor je hobby!
    Dank je wel voor je prachtige inzending voor de Scr@p-Cards Challenge en suces!
    Liefs Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Gaaf zo'n spaarpot.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is dit leuk geworden ...echt supermooi!
    Groot gelijk dat je het in de woonkamer zet zodat je er veel van kunt genieten.... er is genoeg op te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt! Heel mooi, hij is ook zo echt winter! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Wilma, super gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooow...wat is dit gaaf!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo! Wat heb je dit supergaaf gemaakt. En nu maar vullen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, schitterend gemaakt Wilma
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sprakeloos mooi...wow!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie,Wilma.Zo schitterend gepimpt.Top.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit ontzettend leuk en zoveel mooie details zijn er te zien! Prachtig, Wilma.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie Wilma, schitterend gemaakt. Nu een mooi plekje uitzoeken waar het kan pronken.
    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Wilma! Wat heb je deze spaarpot prachtig gepimpt! Zoveel moois op te zien en een prachtige strik :) Super leuk dat jij deze spaarpot jezelf cadeau hebt gedaan en dat je er elke dag van kan genieten :) Heel leuk idee ook om de centjes van jouw verkochte kaarten erin te doen!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    wat een geweldig mooi project is dit,
    kan goed begrijpen dat je dit zelf gaat houden en te pronken zet in je huiskamer!
    hopelijk is de put snel gevuld, dan kun je weer heerlijk shoppen!
    heel mooi heb je dit gemaakt met prachtig detail!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Wilma, wat een prachtige spaarpot heb je gemaakt. Dit is dubbel leuk sparen zo!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In 1 woord: schitterend!!! Wat supermooi gedaan Wilma.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, een prachtig project is deze waterput. Zal vast mooi staan in de kamer en leuk dat je erin gaat sparen voor nieuwe knutselspullen.
    Je Valentijnskaart barst van de liefde, mooi gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is knap werk. super mooi versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, Wat een gave waterput, Wilma. Wat heb je deze prachtig gedecoreerd. Ik vind hem super. Ook waar deze voor bestemd is. Ik doe het ook zo. Het geld wat ik ontvang door het verkopen van van kaarten. Stop ik ook in een potje en Gebruik ik altijd weer om nieuwe hobbyspulletjes te kopen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O meis....wat gaaaaaaaaffffffffffffff....Wat heb je dat geweldig gedaan...ik kom gewoon ogen tekort. Supersupersuperrrrrgaaf.
    Dankjewel voor deze bijdrage bij WLVC.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your winter wishing well is absolutely beautiful Wilma, you have done a fabulous job putting it together. And what a pretty way to save some money! I love the gorgeous flowers and embellishments you used, as well as the pretty papers and trim. Gorgeous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een PRACHTIG waterputje heb je opgepimpt Wilma....Ik heb er met bewondering naar gekeken ...zooooooveel leuke details erop ...een schitterende decoratie voor een heel leuk doel...en gelijk heb je dat je het in de woonkamer heb gezet...kan je er zelf iedere keer van genieten...
    Hééél KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie creatie en prachtig afgewerkt.
    een pronkstukje voor in je huis en bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes van Anneke (wlvc )

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoe kom je weer op het idee??!! Ik vind het geweldig zoals jij hele gewone dingen om kunt toveren tot iets heel speciaals. Super Wilma!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, hij is super prachtig.
    Wat is er een hoop op te bewonderen.
    Echt gaaf Wilma.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig werkstuk is dit geworden zeg! Heel mooi gedaan met alle details.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is toch ook weer een super creatie.

    Groetjes Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw! Wilma! Wat een pracht creatie! Onwijs mooi! En je afwerking is werkelijk waanzinnig!

    Super bedankt voor het delen van deze mooie waterput bij de challenge van WLVC!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. prachtige creatie, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw Wilma, wat ziet dit er gaaf uit!!!! Prachtig gemaakt zeg, er is zoveel te zien en alles zo mooi bij elkaar gezocht....TOP!!
    Leuk dat je weer meedoet bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Tjonge jonge wat een kunstwerkje! Prachtig hoor.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een supercreatie heb je ervan gemaakt! Leuk om het op je eigen manier zo te doen. Ik heb ook zoiets in huis en denk aan hetzelfde. Fijn dat je met de februari uitdaging van de Egel hebt meegedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest