donderdag 25 februari 2016

Paarse kerst

Hallo dames, wat heb ik toch weer genoten van jullie reacties bij mijn vorige kaartje, fijn hoor dat ik zoveel reacties mag krijgen van jullie.

Het is weer donderdag, dus heb ik weer een kerstkaartje voor jullie. 
Deze kaart is het vervolg op die van vorige week, Het plaatje is ook weer gerecycled, en is afkomstig van dezelfde kaart als het plaatje dat ik vorige week op mijn kerstkaart verwerkt had. Het DP van Panduro, het frame is van MD, het labeltje van NS, de stempel hierop van Boekenvoordeel, de grote ronde bloem van MD en het plaatje hierin ook van het Panduro DP, de bloempjes en takjes van een Floral pons, en de border van een randenpons van ook weer Boekenvoordeel. Een paar witte en paarse plakparels en mijn kaartje is weer compleet. 
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie zou weer heel fijn zijn !!.

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart wil ik heel graag meedoen bij:

33 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Wilma.
    Mooi in paarstinten..
    Ik las dat je me kwijt was.....ik heb me weer opnieuw als volger aangemeld.
    Gek hoor dat ik weg was, want ik heb gewoon een google account...maar ja..het spookt een beetje op blogs.
    Je kaartjes hieronder zijn ook weer beauty's.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    wat een super mooie kerstkaart in de mooie paarse tinten
    fijne dag lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een écht kerstengeltje ! Nu is het net een sprookjes kerstkaart ! :) Heel leuk Wilma ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart! Mooie kleuren en wat is die rand erlangs prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Het afdrukje is ook zo lief (of plaatje)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart in deze kleuren!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kerstkaart heb je gemaakt, en bedankt dat je weer meedoet.

    Gr....Bep(dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in deze kleur Wilma!Maar ook de kaarten hieronder zijn plaatjes!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Wilma.
    de tekst stempel is heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma...en leuk plaatje erop ook de kleurencombinatie vind ik PRACHTIG...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hou Wilma. Mooie kleuren en heel leuk om deze mal weer een te gebruikten!. groeten TrijntjeG

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend wat een mooi kaartje
    ik vind die tekststempel helemaal geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerst kaart heb je gemaakt, heel mooi met het paars.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kerstkaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een pracht van een kerstkaart heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart Wilma! Mooie kleuren, leuke (gerecyclede) plaatjes en de rode kerststerren zijn een mooie touch!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart ook in deze kleuren Wilma,heel erg mooi gedaan...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart ,weer eens wat anders dan de geijkte kleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart ook in het paars.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kerstkaartje Wilma! Een echt sprookje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma.
    het is echt een prachtig plaatje, past mooi op je kaartje, grappig dat ik de grote bloem nu heel vaak tegen kom op kaarten..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje met die paarstinten, Wilma!
    Kom je ook weer eens gezellig bij mij langs?
    Graag tot ziens!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kerstkaart, weer een mooi gerecycled plaatje. Mooi die kerststerren in dezelfde kleur als de engel haar jurkje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Wilma. Mooie combinatie van plaatje en kleuren. Je mannenkaart van je vorige post vind ik ook heel geslaagd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi en lief kerstkaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kerstkaart Wilma!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige sprookjesachtige kerstkaart,Wilma.Mooie rand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje! Mooi in paars en het plaatje is zo lief!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi Wilma, en wat een schattig plaatje.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig zo in het paars, het is mijn lievelingskleur, dus dan zit je bij mij goed, je hebt er weer goed over nagedacht hoe je de kaart ging maken, het resultaat, geweldig.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoe mooi kan den kerstkaart in andere tinten zijn? Nou zo mooi als jij hebt gemaakt, een toppertje Wilma!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest