maandag 28 maart 2016

50 jaar getrouwd

Hallo dames, 
Allereerst wil ik mijn nieuwe volger Henriette van harte welkom heten. Als je even een bericht bij me achter wilt laten kan ik ook op jou blog komen als je dat een hebt, want via de fotootjes van volgers gaat dat niet. 
Wie weet kunnen we elkaar nog heel veel inspiratie over en weer geven, dat is altijd leuk Henriette.

Dan nu mijn kaartje. We zijn er weer met een mooi schuin easelkaartje. Deze heb ik gemaakt op bestelling voor een 50 jarig huwelijk. 
Ik heb hem gemaakt in vintagestijl met de ronde mal met strik van MD, het Spellbinderhart, de swirl van Cheery Lynn, en de bloemenborder van Joy die ik 2x heb gestanst en gebruikt. Verder nog 2 bloementoefjes erbij. 
Zelf vind ik hem wel mooi geworden, wat vinden jullie er van dames, een reactie is meer dan welkom !!.

Liefs Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Craftaddiction #3 (Alles behalve vierkant)
De Egel #15 (CAS of Vintage)
Fussy and fancy #160 (Pastel Colours)

24 opmerkingen:

  1. Wow...wat een prachtige creatie!
    Super vrolijk hoor...top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, leuk model en mooie kleuren.
    Mooi bloementoefje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Gaaf model Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige trouwkaart Wilma! Heel mooi model, prachtige bloemen en super mooie kleuren! Fijne tweede paasdag :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma, leuk die schuine easel en er zit weer heerlijk veel moois op! Ik las dat je behoorlijk last van je rug hebt, wat vervelend nu toch want verder ging het allemaal juist zo goed. Sterkte hoor!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma.Mooi hoor hoe je het lint in combinatie met de mal hebt gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma ! Heel klassevol! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor een huwelijksjubileum.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en romantisch kaartje Wilma voor een gouden huwelijksjubileum...prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige schuine easel gemaakt voor een gouden bruiloft..Mooi plaatje in de stans en weer super afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chique kaartje voor het gouden huwelijksjubileum.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Wilma, mooi zo'n schuine easel en dan zo'n geweldig hart erop...mooi plaatje....Het ziet er supermooi uit allemaal.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma! Leuk gedaan een schuine esselkaart heel mooi hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje voor een 50 jarig getrouwd paar Wilma mooi in deze easelvorm....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart en leuk model.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart En leuk om er een schuine easelkaart van te maken kun je er ook lekker veel op kwijt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Romantisch! Leuk model en prachtige mallen heb je gebruikt. De bloemenrand van Noor! vind ik zo ontzettend leuk! Toppertje :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    wat een beauty
    super mooi is je kaartje
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma.

    Wat een mooie romantische kaart.
    Een apart model.
    Prachtige kleuren.
    Super hoor!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Wat is dit een schitterende easelkaart, zo romantisch en in vintage stijl en roze vind ik altijd mooi op een huwelijkskaart.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest