zondag 27 maart 2016

Acryl verf techniek

Hallo dames, heel fijn dat jullie weer even bij me komen kijken.

Vandaag begint er op ons K.I.C. blog weer een nieuwe challenge. Het onderwerp is deze keer heel spannend, zowel voor jullie als voor ons. “Gebruik een techniek die nieuw voor je is”. Een hele leuke en echte uitdaging omdat je aan iets heel nieuws begint. Deze challenge word gesponsord door Stampin-Up.

Ik heb even moeten denken wat ik eens zou gaan doen, maar uiteindelijk wist ik het. Ik ben met acryl verf aan de slag gegaan. Ik heb stevig karton genomen en ben met rood en bruin de achtergrond gaan tamponneren met een middelgrote kwast. Di laten drogen en daarna met een mask goud acrylverf erop getamponneerd. Het sierband het houten vogeltje en bloementoefje, de tekstmal allemaal een kleurtje gegeven, en op de kaart gelijmd, nog een beetje bewerkt met goud en parelmoer acryl verf, de basiskaart is bruin, en dar heb ik de randen een beetje met goud bewerkt. Op elkaar geplakt, een paar plakparels in goud, en tenslotte met Gel acrylverf een mooie glanslaag gegeven. Ik vind hem wel geslaagd, en de kaart heeft wat weg van een kerstkaart maar ook een beetje een Japans uiterlijk voornamelijk door de kleuren en bloemen denk ik. Zeker vatbaar voor herhaling !!. 
Wat vinden jullie er van dames, en doen jullie ook weer gezellig mee aan deze nieuwe uitdaging !!.

Lieve groetjes Wilma.


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Scrapping 4 fun #61 (Anything Goes)
Chocolate coffee cards #105 (Use ribbon)
Dutchcardlovers #251 (Pasen / Lente)
Hobbyvisiondt #48 (Voorjaar)

24 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg leuk uit Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zeker geen kerstkaart hoor! Het is een prachtige warme verjaardagskaart geworden. Mooi zoals de achtergrond naar links toe vervaagt en een mooie bloementoef.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geslaagd!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me bij freubelmina aan.
    Hij is prachtig!!!!!
    Fijne paasdagen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    leuke techniek gebruikt.
    fijne paasdagen toegewenst.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke techniek heb je gebruikt het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Wilma,
    leuk om eens een andere techniek te gebruiken,
    fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi wilma,
    heel mooi en knap dat je uit je comfortzone bent gestapt!
    Ik vind de kaart erg mooi gelukt!
    Liefs en fijne paasdagen van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Wilma,
    Ik vind hem gaaf geworden. Prachtig warme uitstraling heeft dat rood...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige achtergrond heb je gemaakt Wilma. Heel iets anders dan we van je gewend zijn maar wel heel geslaagd. Een geslaagd kaartje.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Wilma! De structuur doet mij een beetje denken aan bamboe en dat in combinatie met de kleuren en de bladeren geven het inderdaad een Japanse uitstraling! Fijne paasdagen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kaartje Wilma....leuke techniek gebruikt met prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi warm kaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat gaaf Wilma, prachtig hoe je met de verf aan de slag bent gegaan.
    Je kaart is weer een toppertje hoor, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Mooi hoe je met de verf aan de slag bent gegaan het resultaat is geweldig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Wilma!
    Super mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fabulous card :-)) I like all die-cuts and colours you use.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje met de prachtige achtergrond, ik vind het inderdaad wel iets Oosters hebben. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie zelfgemaakte achtergrond. De bloemen passen er perfect bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk!! Mooi hoor, Wilma.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest