dinsdag 1 maart 2016

Baking Dottie

Hallo dames, leuk dat jullie ook bij mij een kijkje komen nemen.

Als eerste wil ik heel graag mijn nieuwste volger Afke een warm welkom heten. Inmiddels ben ik ook al volger geworden van jou prachtige blog. 
Ik hoop dat we over en weer heel veel inspiratie aan elkaar door kunnen geven. Dat is het fijne aan volgers, bij elkaar kijken of je nog nieuwe ideetjes krijgt door elkaars mooie creaties

Vandaag mag ik weer een keertje gastdesigner zijn voor Creaine omdat ik in januari de challenge had gewonnen. Er start vandaag een nieuwe challenge op het Creaine blog met als thema “Goed gemutst”, en een sketch. Hiervoor heb ik Baking Dottie van Bugaboo ingekleurd, en er een vrolijke kaart mee gemaakt. Goed gemutst heeft natuurlijk een dubbele betekenis, je hebt een muts op, maar je bent natuurlijk ook helemaal happy.

Dottie is ingekleurd met Faber Castell Polychromos Voor de liefhebbers komen hier de kleur nrs.

Taart 182-268
Huid 131-132-189
Haar 177-179-182
Koksmuts en schaal 146
Jurk en pumps 127
Schortje 167-266-128-129
Witte accenten -Gelly Roll 08
Glanzende accenten -Gelly Roll Glace

Wat vinden jullie lady’s er weer van, een reactie is heel welkom.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


craftliners #Febr. (dots en/of strepen)
dutchcard lovers #249 (kleurenpalet)
fussy and fancy #158 (Shabby Fun Bingo)
Own thing, flowers - something new - small border, romantic-hearts - Anithing goes, textbanner


Dan wil ik even door geven dat ik de eerste aankomende weken niet veel zal reageren op jullie mooie creaties.
Morgen word ik geopereerd aan mijn darmen. Vorig jaar heb ik een soortgelijke operatie gehad, maar die is niet goed gegaan en gewoonweg mislukt. Ik hoop dat het deze keer wel goed zal gaan want het gebeurd nu iets uitgebreider. Ik heb daarna wel nog heel veel rust nodig, om te zorgen dat het allemaal goed zal genezen. Mag voorlopig de eerste 6 weken ook geen zware dingen doe zoals tillen en bukken etc. Ook niet stansen dus.
Ik kom wel met mijn tablet bij jullie kijken hoor, en zodra ik me weer een beetje fit voel kom ik gewoon weer lekker op jullie blogs kijken om een reactie achter te laten. De komende berichten die geplaatst worden op mijn blog staan allemaal al klaar in concept.



29 opmerkingen:

  1. Ik word er helemaal happy van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is echt goed 'gemutst' ehhh gelukt!! Wilma heel veel sterkte de komende weken. Ik hoop dat het nu allemaal wel goed gaat en dat je er echt van opknapt!!
    Liefs,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele leuke en grappige kaart!
    ik wens je heel veel sterkte voor morgen en alvast beterschap gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend mooi kaartje Wilma,wens je veel sterkte en een spoedig herstel, beterschap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke grappige kaart.
    Veel sterkte met de operatie. Ik hoop dat je snel weer beter mag worden!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Je kaart is bijzonder mooi geworden, leuk stempel erg mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt met leuke mallen en materialen, al met al een toppertje! Wens je héél veel sterkte na de komende operatie en hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lees ik nu toch Wilma?? Zie ik een enige kaart met mmmm lekkere zoete taart maar daar zul jij dus voorlopig niet aan moeten denken cq. mogen. Wat een toestand dat je weer onder het mes moet (ik kan over een mislukte ingreep en binnen het jaar de 2e meepraten helaas). 't Is en blijft mensenwerk zullen we maar denken en 1 ding staat vast: je krijgt nu beslist extra aandacht want 2 blunders dat willen ze zelf ook niet! Heel veel sterkte en ik duim voor een heel voorspoedig herstel!! Wil je mij je adres wel sturen??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik las gister al ergens dat je weer naar het ziekenhuis moet. Nu je het op je blog vermeld, kan ik je langs deze weg heel veel sterkte wensen voor de ingreep en hopen dat het dit keer wel goed gaat! Je kaartje is zoals altijd mooi en met een digi en sketch wordt je toch beperkter hè, tenminste dat heb ik altijd! Mooi gedaan Wilma!! toi, toi, toi!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je Baking Dottie kaart ziet er fantastisch uit Wilma.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer prachtig Wilma mooie sketch en leuke digi.
    Verder wens ik je heel veel sterkte toi toi toi ook van mij.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wilma als je aan mij je adres door geeft stuur ik je een kaartje naar je toe.
    Alvast bedankt ♥♥♥ Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie kaart weer. Ik hop dat de operatie goed verloopt en dat het beter verloopt dan de vorige operatie Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kaart is het geworden Wilma - supermooi gedaan.
    Hopelijk gaat het nu wel goed met de operatie en daar duimen we ook voor ;). Veel sterkte en een spoedig herstel gewenst.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma wat leuk dat je weer gatdesigner bent! Gefeliciteerd! Mooie en vrolijke voorbeeldkaart en de dame is goed 'gemutst' ;) Wat verschrikkelijk dat de vorige operatie mislukt was en dat je morgen weer geopereerd moet worden aan jouw darmen! Ik kan mij voorstellen dat je er misschien als een berg tegenop ziet vooral omdat je, denk ik, je zorgen maakt dat de operatie weer niet goed gaat. Hopelijk gebeurd het nu goed en ben je van de ellende af! Heel veel sterkte en heel veel beterschap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt ...wordt er helemaal blij van!
    Voor morgen wens ik je heel veel sterkte en beterschap! Als je mij je adres door geeft dan stuur ik je een kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie en vrolijke kaart,Wilma.Prachtig ingekleurd.Heel veel sterkte met de operatie en beterschap.Kun je mij ook je adres sturen?

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi en lief en "lekker" kaartje met de vrolijke uitstraling! Mooi kleurwerk! Dank je wel voor het meedoen met DCL en ik wens je veel sterkte en een voorspoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je nog een keer meedoet bij Craftliners.
    Wat de kaart betreft veel succes.
    Wat de operatie betreft nogmaals heel veel sterkte en een voorspoedig herstel!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    superleuke kaart is het weer! En veel sterkte morgen. Ik hop dat je snel weer opknapt en dat het goed mag gaan allemaal. We zien je dan wel weer na verloop van tijd!
    Toi toi toi!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is weer super Wilma, leuk weer met die digi en natuurlijk weer super ingekleurd.

    Hou je taai hé. Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card! Many thanks for sharing at Fussy & Fancy Friday and good luck with the challenge. Judy x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart in dit kleurenpalet!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, mooie kleuren hoor.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderfully done Wilma!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy! Good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL. Veel succes met de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super kaartje hoor mooi kleurwerk.Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. door griep een tijdje niet in blogland geweest en veel gemist...
    Mooie kaarten heb je gemaakt, allemaal verschillend, maar allemaal mooi gedetailleerd uitgewerkt! Dit, je schudkaartje, je lavendelkaartje, ...
    Het allerbeste met je operatie en het herstel nadien!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest