zaterdag 12 maart 2016

Friendship

Hallo dames, gezellig dat jullie er weer zijn.

Vandaag een kaartje met een stempeltje en aan de binnenzijde een tekststempel van Bugaboo. Op het labeltje een tekststempel van Joy 
De sketch heb ik gebruikt van Creaine. Basis wit cardstock, DP van MD en Action. Vellum voor de vlinders. Het stempeltje ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Het 2x gebruikte frame is van Joy, net als de vlindermal. Een dubbele strik met een parelhartje wat plakparels en een brad. De banner heb ik zelf geknipt. Het 3D plaatje is al een oudje en heb ik ooit eens gekregen van vrienden met mijn verjaardag. Aan de binnenzijde heb ik op de hoek een plaatje van hetzelfde 3D plaatje geplakt. 
De vlinder is geponst. De tekstdigi heb ik gekleurd met Te Gekke Krijtjes. Het bloempje met een witte en roze gelstift gekleurd. Ook hier wat plakpareltjes en 2 parelhartjes. 
Wat vinden jullie er van dames, een reactie is van harte welkom.

Groetjes Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Addicted to stamps #121 (Glitter/Bling)
 Creaine #58 (Sketch, Goed gemutst)

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    een mooi stempeltje gebruikt en mooi ingekleurd.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassend kaartje Wilma....mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer met een hele leuke "muts". Succes met de challenge bij Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt....supermooi!!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldschone kaart Wilma...echt een lieverd!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Wilma, zo leuk die uitgeknipte bloemen er op en het stempeltje is weer prachtig ingekleurd!! Hoop dat je met sprongen vooruit gaat en je goed voelt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! Gaaf model en heel mooi met die mal van Joy Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma,
    mooi knipvel, lief stempeltje en ook een supermooie binnenkant,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In één woord, PRACHTIG, Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een supermooi model! Leuk gedaan zeg!
    Groetjes en ik hoop dat het elke dag beter met je gaat..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje Wilma! Ook weer zo mooi ingekleurd :) Ik hoop dat het goed met jou gaat! Heel veel sterkte!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartmodelletje, lief in deze kleurtjes en leuk gedaan dat de bloemen ook aan de binnenkant teugkomen!
    groetjes en goed herstel verder
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb jij zoveel kaarten van te voren gemaakt Wilma? Ze blijven maar komen! Een leuk kaartje met een mooie sluiting! Ik hoop dat het goed met je gaat!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog veel meer ongepubliceerde kaarten. Altijd makkelijk om een greep uit te doen. Het gaat steeds meer de goede kant op met me, maar de vermoeidheid en pijn op die momenten zijn er toch nog wel wat. Deze keer ben ik stevig aangepakt, hihi!!

      Verwijderen
  15. Super lief kaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief en zoet kaartje Wil. Ook ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt om ondanks je ziekte zoveel te plaatsen!(maar zag je antwoord) Sterkte verder en een fijn weekend!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Wilma,
    mooi dit kaartje, prachtig met dat vellum!
    Je hebt trouwens erg veel mooie kaartjes geplaatst de laatste tijd, helaas heb ik er wat gemist vanwege mijn schoolgebeuren, maar ik geniet er wel van!
    Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt na je operatie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart en zo mooi hoe je met die bloemen in de linksonder hebt gedaan. Prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een dotje Wil! prachtig die pastel kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super lief kaartje Wilma....een heel leuk en mooi ingekleurd stempeltje...en zulke mooie accentjes erbij...TOPPIE!!!

    groetjes en een fijne zonnige zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een pracht van een kaart is het geworden Wilma - leuk gedaan zo met het malletje - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje DT
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest