maandag 21 maart 2016

Huwelijks tasje

Hallo allemaal, gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen en weer hartelijk dank voor jullie achtergelaten reacties op mijn vorige kaartje, was weer super !!.

Vandaag heb ik het tasje van Het Hobby Journaal met materialen van Yvonne Creations Celebratelijn gemaakt. Bij Cards en Scrap word om een zwarte achtergrond gevraagd, dus met die opdrachten ben ik lekker aan de slag gegaan. Basi rood cardstock, daarop zwart cardstock wat ik bekleed heb met wit kant stof. Ik zag het laatst bij Gerie, en ik vond het een heel leuk effect hebben. Weer wat nieuwe inspiratie opgedaan bij een andere blogster, hihi. Vind je vast niet erg !! Verder heb ik gewerkt met 2 soorten kant, de 3D plaatjes en mallen van Yvonne, een mooie grote bloementoef uit voorraad, een tekst stickertje in wit, diverse pareltjes, siersteentjes, strikje met een Zeeuws knopje, en 2 rode houten hartjes met 2 parelhartjes erop gelijmd. 
Wat vinden jullie ervan dames, een reactie is heel welkom !!.








Dan wil ik ook nog een aantal mooie kaarten laten zien van een aantal dames die mij enorm verrast hebben door een prachtige kaart naar mij te sturen tijdens mijn herstelperiode, ik kreeg maar liefst 9 kaarten van medeblogsters en familie en vrienden, waaronder 6 prachtige zelfgemaakte kaarten. Dat heeft mij enorm veel steun gegeven.
Marja, Sylvia, Ghea, Diny, Joanne, Irene, Margo, Liesbeth en Ruud, Ab en Christa, en Frieda en Wil, enorm bedankt voor jullie prachtige kaarten en steun.


En ook alle dames die op mijn blog heel veel sterkte hebben gewenst, super bedankt daarvoor. Het gaat inmiddels al een stukje beter maar ik ben er nog lang niet, het ontbreekt me nog aan genoeg energie, en mag nog steeds niet stansen en zwaar tillen. Ook heb ik door de operatie nog behoorlijke rugpijn, maaaaarrrrrr….onkruid vergaat niet zeg ik maar !!.

Lieve groetjes Wilma.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

het Hobbyjournaal #Maart (cadeauverpakking Patroon Yvonne Creations)
Cards and scrap (Black Background)

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooi romantisch tasje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi tasje, super! Enne...graag gedaan de kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig tasje Wilma.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie heb je weer voor het hobbyjournaal gemaakt!Prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtig tasje gemaakt! Zo romantisch...!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi en het kant over het zwarte cardstock geeft inderdaad een mooi effect en dan met het rood erbij!!!
    Doe rustig aan,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooi tasje Wilma, prachtig met dat kant en die mooie kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit tasje Wilma...wat een romantische details er allemaal opgemaakt....PRACHTIG....
    en je heb prachtige kaartjes gekregen...heel leuk voor je en geniet er nog maar lekker van..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tasje heb je gemaakt,
    hele mooie details zitten er op.
    en wat lief dat je zulke leuke kaarten heb gekregen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk tasje heb je gemaakt. Mooi hoe je het kant hebt verwerkt er is weer veel moois te zien op je tasje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een chique handtas Wilma! Het kant is prachtig verwerkt en Gerie vindt het vast alleen maar heel leuk dat je inspiratie bij haar hebt opgedaan :) Wat een hoop kaarten heb je gekregen! Ik heb jouw adres niet anders had ik je er ook een gestuurd. Ik ben blij te lezen dat het goed met jou gaat en wens jou heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend tasje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtig tasje gemaakt, erg mooi hoe je kant verwerkt hebt, ook langs het handvat, ziet er chique uit..
    Wat fijn dat je zoveel mooie kaarten kreeg..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi tasje voor een huwelijk Wilma. Alles komt mooi uit op de zwarte achtergrond. Leuk om cadeau te geven.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf tasje! En wat ben je verwend met mooie kaarten. Ik hoop dat het snel beter gaat en je ook van je rugpijn af komt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi tasje leuk dat kant ik heb het ook al een paar keer gebruikt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Wilma, wat een mooi tasje is dit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een prachtige creatie heb je voor het bruidspaar gemaakt. De zwarte achtergrond maakt het heel chique en het kant maakt het helemaal af.
    Leuk dat je kaartjes hebt ontvangen, doet een mens altijd goed. Goed op jezelf letten hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig tasje,Wilma heel mooi afgewerkt met het kant.Je hebt mooie kaarten ontvangen.Superleuk.Fijn dat het weer iets beter gaat.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi tasje Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sjiek-de-Friemel!!!
    Je hebt er een heel elegant kadoosje van gemaakt. Mooi hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Gaaf is dat om kant te plaaken als basis hè, geeft een mooi sfeertje! En nee Gerie vind het echt niet erg, maar juist heel leuk om te zien dat ik anderen inspireer! Dit is een prachtige creatie en ik zie hieraan dat je zo zachtjes aan weer beter in je vellletje gaat zitten! Sorry ik had graag een kaart voor je gemaakt, maar weet even niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Er zijn deze maand heel veel jarige blogdinnen! Maar ik denk wel aan je hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke tasjeskaart, de zwarte achtergrond komt heel mooi uit zo! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest