vrijdag 25 maart 2016

Nieuwe Woning

Hallo meiden, gezellig dat jullie weer even komen kijken op mijn blog.

Vandaag een verhuiskaartje met de sketch van Mojo Monday. Basis roze linnen cardstock. DP van Action, het frame is van MD, dit had ik in mijn voorraadbak nog liggen. Het plaatje komt uit een knipvellenblok wat ik al behoorlijk lang in mijn bezit heb. Kwam volgens mij van Boekenvoordeel. De rozet is ook van Action, daarop een kleine bloementoef met een labeltje van Boekenvoordeel, waar ik aan weerszijden een koordje aan gemaakt heb. De grote bloem onder is zelfgemaakt met bloempjes van ook Action, takjes van een Floral pons. Opgesierd met 2 houten huisjes en wat roze glittersteentjes en kleine strookjes kant langs de strook. 
Wat vinden jullie er van dames, graag jullie mening !!.

Liefs Wilma







Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Mojomonday #440 (Sketch)
Scrapping 4 fun #61 (Anything Goes)
Creapaleis #Maart (Nieuwe Woning / Verhuizen)

25 opmerkingen:

  1. Wauw......sorry, ik ben er gewoon even stil van!
    Jij maakt ook altijd van die schitterende bloementoefjes :) Prachtig geheel. Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Leuk aangekleed met die bloemetjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje heb je ervan gemaakt Wilma - prachtigmooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    hier word je echt vrolijk van, wat een supermooie verhuiskaart heb je gemaakt, erg leuk plaatje en lekker veel bloemetjes,
    fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een verhuiskaart Wilma! Wat een beauty!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie verhuiskaart. Zo knap hoe je het plaatje in de kaart verwerkt hebt, het loopt naadloos over.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn Mojo-kaartjes zijn gewoonlijk redelijk strak, dit van jou zalig mooi versierd! schitterend!
    fijn paasweekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi Wilma! Echt schitterend!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ook weer zo,n plaatje om te zien Wilma, er is weer zoveel op te zien, het is smullen hier op je blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart. Een prachtig plaatje en heel leuk afgewerkt met de mooie details. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje weer Wilma, heel gezellige kleurtjes.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma!
    Mooie met al die bloemetjes erbij,alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Fijn paasweekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fleurig kaartje!!
    Naar zo'n cottage zou ik ook wel willen verhuizen!
    Geniet van het heerlijke zonnetje vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje en lekker fleurig Wilma....

    groetjes en en fijn paasweekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje van de sketch van Mojomonday Wilma....mijn kaartje komt er morgen op!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooi verhuiskaartje,
    gemaakt met prachtpapier!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zie kant op je achtergrond papiertjes, hihi mooi verhuiskaartje Wilma!! Gaat het goed met je? ik hoop van wel! Fijne Paasdagen en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk verhuiskaartje is dit Wilma!
    Fijne Paasdagen!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card! The layers of flowers add to the image. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als ik ooit eens mocht verhuizen hoop ik dat ik zo'n mooie kaart krijg! Super.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful! Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey,
    beauty card cool color wonderful flowers
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest