zaterdag 26 maart 2016

Tilda’s pasen

Hallo lady’s, fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen, en natuurlijk ook weer kei bedankt voor alle spontane reacties.

Vandaag heb ik weer een kaartje met allemaal al eerder gestanste mallen die ik van Marian mijn knutselvriendin heb uit gestanst afgelopen zomer. Marian, dank zij jou kan ik nu toch lekker met mijn hobby bezig zijn zonder te hoeven stansen, dank je wel hoor !!!.
Alleen het roze Spellbinders labeltje is van mezelf, dat had ik al een tijd eerder uit gestanst en niet gebruikt, dus dat kwam nu goed van pas. Basis wit cardstock, DP van Action. De borders de rozen en de narcisjes zijn allemaal van Joy, het vlindertje weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb geïnkt met groen, geel oranje en roze. De perkamenten bloempjes zijn van een Floral pons. Op de strook zit grof roze Deco doek en roze kant. Verder heb ik gele en roze plakparels gebruikt, om de kaart op te fleuren.
Het stempeltje is van Precious Marieke, dit heb ik maar voor de helft beïnkt.

Tilda heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
Voor de liefhebbers heb ik hier de kleur nrs.

Het ei 187-182
Haar 283-192-188
Huid 131-1320189
Shirt & gras 173-170-168
Jurk 124-130
Narcisjes 113-109-108
Schaduw 154

Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, zelf ben ik wel tevreden. 
Een reactie is van harte welkom dames !!.

Liefs Wilma









Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Everybody Art #361 (Anything Goes)
Cheerful sketches #Maart (Sketch)
Time for magnolia #119 (Bloemen)
Scrapping 4 fun #61 (Anything Goes)
Just hanna stamps #243 (Easter)
Stempelsonne #162 (Anything Goes)
Webshop Anmacreatief #54 (Voorjaar, lente, Pasen)
Stempel magie #125 (Spring)
Hobbyvisiondt #48 (Voorjaar)

27 opmerkingen:

  1. Nou Wilma ik zie dat ik heel wat moois gemist heb hier op je blog, het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes.
    Een fijn paasweekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt wilma!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke en vrolijke paaskaart!
    fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verrassend wat hier uit het ei komt piepen! Heel mooi lentekaartje! Schitterende bloemetjes weer! Altijd een plezier om te bekijken!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooie voorjaarskleurtjes!!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Fijne paasdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie paaskaart Wilma! Heerlijk dat je al deze materialen al uitgestanst had liggen en je hebt ze zo mooi verwerkt! Tilda is heel lief en prachtig ingekleurd en de kaart heeft heerlijke paaskleuren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een leuke paaskaart! Stempel is weer zo mooi ingekleurd..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie Paaskaart heb je gemaakt, Wilma!! Leuk dat je meedoet met de challenge op het blog van Cheerful Sketches!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige paaskaart gemaakt, heel lief afdrukje, mooie combinatie van mallen, supermooi
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend lentekaartje Wilma...wat een mooie stansjes rondom en ook een super schattig en heel mooi ingekleurde Tilda erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig lente kaartje Wilma !
    Alvast veel beterschap .
    Fijne Paas dagen Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart hoor Wilma...mooi gedaan! Dat stempeltje blijft toch wel leuk.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een lief lentekaartje! Mooie zachte kleurtjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en lief lentekaartje Wilma, mooie kleurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige lente kaart, Wilma. met mooie kleuren en mallen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt lente!! Supermooi kaartje. Lief dat Marian zoveel voor je gestanst heeft zodat je nu toch gewoon kaarten kan maken met stansen erop!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. supertoffe kaart en prachtige kleuren. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Scrapping 4 Fun.

    grtjs
    Claudia
    DT Scrapping 4 Fun

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi gemaakt Wilma. Het is een echte lente paaskaart geworden.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    mooie paaskaart heb je gemaakt, heel zacht van kleur!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a fabulous card :-)) I like the image and colours you use.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, was für eine niedliche Oster-Tilda!
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei SSC - Groetje Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Das ist eine wunderschöne Karte! Danke für Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.

    lieben Gruß
    Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is weer zo schitterend gedaan, Wilma!
    Prachtige kaart :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart met mooi kleurwerk en prachtige details!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een lief kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest