donderdag 31 maart 2016

Vogels en bloemen, week 13

Hallo dames, leuk dat jullie weer langskomen op mijn blog. Ook bedank ik jullie weer voor alle reacties op mijn vorige kaartje !!.

Het is weer donderdag dus heb ik een kerstkaartje voor jullie. Een flip card met DP en een ingekleurde afbeelding van vogels allemaal van Action. 
Aan de rechterkant het 4 kante frame met de grote ster van Joy. 
De bloemen en takjes zijn geponst. De bloemen heb ik met witte en rode gelly stiften bewerkt, Aan de randen de borders ook van Joy. En dan nog kleine sneeuwsterretjes van MD. Verder nog rode en witte plakpareltjes.
De vogels zijn ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. 
Wat vinden jullie van mijn kerstkaartje dames, een reactie is van harte welkom !!.

Groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

30 opmerkingen:

  1. Mooi Wilma, leuk modelletje en extra mooi afgewerkt met die borders!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma! Leuk modelletje en de bloemetjes vind ik weer supermooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma en wat heb je de vogels mooi gekleurd en prachtig bloemen.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Wilma...wat een gaaf modelletje en ook hele leuke vogeltjes erop en dan allemaal zo mooi uitgeknipt...ook de andere accentjes erop zijn prachtig...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en prachtige kaart Wilma....leuk model ook!
    De vogels zijn echte blikvangers!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Wilma.Leuk model.Prachtige vogels.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart mooi model kaart heb je gebruikt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wilma, mooi model en schitterende bloementoef erbij! Weer super gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma,
    leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is zo zorgvuldig gemaakt, echt keurig hoor!
    Lekker kleurrijk met mooie vogels en bloemen :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie kaart en de vogeltjes vind ik ook erg leuk. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Wilma! Warme kleuren, prachtige borders en de vogels zijn een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een hele mooie Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel bijzondere kerstkaart heb je gemaskt Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie flipkaart heb je gemaakt Wilma,
    leuk model en heel veel mooie bloemetjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is mooi! Toen ik een kleine foto zag in mijn blogrol dacht ik dat het een voorjaarskaart was. Maar verhip....het is een prachtige kerstkaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartmodel, super!
    Je inkleurwerk is weer prachtig mooi!
    Gezellig dat je weer meedoet op het 52WTC blog!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Leuk model ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi model, geinige vogels en een schitterende stans Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk model en hele mooie kaart. Vooral de kant met bloemen en sneeuwster vind ik prachtig.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook bij de Action geweest Wilma?
    Je kerstkaartje ziet er weer prachtig uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Kerstkaartje Wilma
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart. Je vogels zijn prachtig!
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je die vogels mooi ingekleurd Wilma, ook de bloemen vind ik top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart, leuk model! Gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk model en zulke prachtige bloemen op de voorkant. Leuk die vogel met z'n kerstmuts.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest