zaterdag 16 april 2016

Bosnimf

Hallo dames, fijn dat jullie er ook weer zijn, en heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.

Eerst heb ik de elf op wit papier uitgeprint. Daarna geïnkt met lichtblauw, zacht geel, oranje, rood, en lichtbruin. Daarna gestempeld met allemaal Joy stempels. Afgewerkt met 3 strassterretjes. Op geel en rood cardstock geplakt, en dit weer op een kraft kaart. 
Wat vinden jullie er van dames, een reactie is welkom !!.

Liefs Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Stempelsonne #164 (Anything Goes)
Cards and scrap #April (Flower Power)
Addicted to stamps #124 (Pastel colours)

20 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kaartje Wilma...zo mooi die achtergrond en daar die leuke stempels op ....een prachtig geheel is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook alweer zoooo mooi...top hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook schitterend Wilma en hier heb je wel heel mooi gebruik gemaakt van stempels (iets voor ATSC ?)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Schitterend is deze kaart en je hebt zo mooi om de elf heen gestempeld, deze voldoet wel voor de challenge bij Addicted to Stamps dus misschien wil je deze mee laten doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is ook erg leuk geworden Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook al zo,n beeldschone kaart Wilma, je hebt mooie kleuren gebruikt en zo mooi gestempeld.
    Ik word er blij van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en wat een prachtige kleuren en stempelwerk!
    Fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze vind ik prachtig, misschien nog wel mooier dan de andere. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ook je kaart hiervoor prachtig maar deze doet het voor mij helemaal! Wat heb je een prachtige kleuren gebruikt. De kaart licht echt op.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De vorige kaart vond ik al zo mooi, maar deze is super!
    Prachtig stempel en kleurwerk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook erg leuk. Prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, deze is ook prachtig, Wilma! Ik geniet van zo'n mooie kaart :) Het is een plaatje...
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartje prachtig Wilma, lekker sprookjesachtig!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    deze vind ik nog mooier dan de vorige...
    echt prachtig heb je dat met distressinkt gedaan?
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vond ik de vorige al mooi, deze is helemaal geweldig. Prachtige kleuren, mooi die zwarte bloemen aan de rand. En natuurlijk het sprookjesachtige elfje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig kaartje, mooie kleurtjes, schitterend met de mooie zwarte bloemenstempels!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kaar vind ik supermooi geworden! Prachtig met die zwarte bloemen op die schitterende gekleurde achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,Wilma.Zo'n mooi stempelwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kaart Wil!! Super mooi gemaakt in mooie kleuren. Echt een sprookje. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest