maandag 11 april 2016

Deurhanger

Hoi hoi dames, fijn dat jullie weer langskomen en heel veel dank voor jullie reacties !!.

Eerst wil ik 3 nieuwe volgers welkom heten, Maia, Caroline en Nicolette van harten welkom op mijn blog, en heel leuk dat jullie het hebben gevonden. Volger ben ik al bij jullie alle 3 dus we kunnen nu volop inspiratie bij elkaar opdoen.

Vandaag heb ik een deurhanger opgepimpt met materialen van MD, Joy en Cheery Lynn. Ook nog een dubbele strik met een metalen ornamentje, een strook kant, en plakparels. 
Wat vinden jullie van mijn vintagehanger dames, heel graag jullie mening !.

Groetjes Wilma.


Met deze hanger wil ik graag meedoen bij:

Mariannedesign divas #Mrt. (Anything Goes, speciale vorm kaart)
Webshop Anmacreatief #55 (Alles behalve een kaart)

24 opmerkingen:

  1. Een prachtige deurhanger Wilma.
    Mooi kant en leuke bloemetjes.
    Maar volgens mij volg jij mij niet hoor, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deurhanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie deurhanger. Ook je vorige kaart vind ik prachtig gemaakt.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig Wilma! Mooi met dat kant aan de onderkant!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma
    Ik ben nog niet helemaal klaar met opruimen, maar nu even ontspannen.
    Je deurhanger is prachtig, mooi van kleur met een prachtige dame erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Wilma. Die blijft ook vast een tijdje bij je hangen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte blikvanger Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en gezellige deurhanger! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gemaakt Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie deurhanger Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige deurhanger gemaakt, mooie strook kant en ook het plaatje in een mooi lijstje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi is deze vintagedeurhanger Wilma prachtige accentjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is leuk Wilma, fleurig en veelkleurig en toch vintage!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit leuk gedaan, Wilma! Mooie deurhanger, hoor :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige deurhanger.
    Mooi gemaakt met allerlei leuke materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor!!!
    Het is echt een juweeltje om aan je deur te hangen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie deurhanger, leuk dat kantje onderaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf gedaan Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig leuke deurhanger Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hel mooie deurhanger,Wilma.Prachtig kantje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je deurhanger is erg mooi geworden! Ga je vast veel gebruiken. Leuk dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest