dinsdag 26 april 2016

Een prinsje

Hoi hoi meiden, 
Gezellig dat jullie weer even langskomen op mijn bloggie, en ook weer super veel dank voor jullie reacties op mijn Koningsdag kaartje !!.

Een babykaartje vandaag met een Magnolia baby. Deze vouwkaart komt van Action, en die heb ik bekleed met mooi lichtblauw papier van Papermania. Basispapier is gebroken wit linnen cardstock. Het labeltje heb ik zelf uitgetekend, op dit cardstock en op een restje DP van MD, verder nog diverse restjes blauw cardstock. Het hartjes label en de bloemen zijn stansjes en een stempeltje van Action, de takjes van Joy, en de borders, het hobbelpaard, de schoentjes en de letters van MD. E.e.a. geïnkt met koningsblauw. Verder heb ik de kaart opgesierd met baby figuurtjeslint, een wit lintje met een klein blauw strikje met speentje eraan op het label. 
3 sierbloempjes in de bloemen en 2 grote plakparels.

Het prinsje heb ik ingekleurd 
met mijn Faber Castell Polychromos potloden, 
voor wie wil hier de kleur nummers

Haar 268-179
Huid 131-132-189
Schoentjes 246-154
Kleding 154-232-230-270
Speen 152
Kroon & sterren 268-184-106-102

Wat vinden jullie van mijn babykaartje Dames, een reactie is heel welkom !.

Liefs Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

ABC Challenge (F is for Fancy Folds vouwkaart)
Time for magnolia #121 (Pastelkleuren)
Dutchcardlovers #253 (Tag, mag ook op een kaart)
Stempelsonne #164 (Anything Goes)
Addicted to stamps #125 (Paper Embellishments / Chipboard)
Stempel magie #126 (Himmelsblau)

37 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart. Mooi zo, in één kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan met het kleine prinsje....een prachtig babykaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie en lieve kaart Wilma! Mooi model, prachtige borders, te schattig stempeltje dat je prachtig hebt ingekleurd en de combinatie blauw met wit is super mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en lieve kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem erg lief!
    Een gezellige koningsdag morgen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Mooie kleuren en een schattige prins. Het model vind ik ook heel leuk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve babykaart Wilma. Mooi gedecoreerd. Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh prachtig is je kaart, ja die heb ook gekocht bij de action, veel nieuws hebben ze hé?!
    De bloemen zijn prachtig erop.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een heel mooi kaartje, Wilma. Ik heb ze ook gekocht ja, die kaaarten. Wat een leuke verschillende kaarten, hè voor zo weinig geld.
    De kleuren en de stansen zijn ook heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi, lief kaartje Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    leuk model is dit, bij onze Action zijn die er niet...
    lief afdrukje en de kaart mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma ! Ik zal toch nog eens bij onze Action moeten gaan kijken, maar als ik daar ben vind ik nooit iets van al dit moois :( Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart! Mooi met het label Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Heel leuk gedaan met het label de stempel weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Wilma! Ik had deze setjes ook al ontdekt....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie lieve kaart! Ik heb de craft uitvoering in huis gehaald. Moet er nog even mee aan de slag ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart,Wilma.Mooi model ook.Wat een schattig plaatje.Ik heb de setjes ook van de Action.Je brengt me op een idee :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje Wilma! Ook weer een mooi modelletje en dat heb ik dus helemaal niet zien liggen toen ik vorige week bij de Action was....jammer want zoiets zelf maken dat gaat hem dus echt niet worden hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig prinsje, mooi gedaan Wilma.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige babykaart, mooi die sierlijke randjes. Leuk model, handig van die kaarten. Mooi die bloemetjes met dat kleurverloop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, o wat een schattig kaartje.
    Een lief stempeltje en mooi ingekleurd. Er zitten hele leuke details op je kaart.
    Super mooi gedaan zo Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Wilma.
    Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super schattig kaartje Wilma, en bij de action hebben ze zo leuke spulletjes voor de hobby!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Wilma,
    heel schattig dit model babykaartje!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt zeg super

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterend model heel erg grappig gedaan. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

  27. Wauw wat een prachtige kaart Wilma en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ach, wat een ontzettend mooie en lieve kaart, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kaart Wilma. Een leuk model en geweldig versierd met mooie details. Ook een leuke baby. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow, ich bin begeistert. Diese Form und dazu die liebevolle Gestaltung. Danke für deine Teilnahme bei SSC - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ein ganz tolles Werk. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne. Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een enig en lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your card is amazing. Very beautiful!!! Thanks for joining us at Stempel-Magie!!! hugs, ANDREA

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fantastic creation, love love. Thank you for joining us at Addicted to stamps. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest