zondag 24 april 2016

Koningsdag

Hallo dames, 
Vandaag begint er bij KIC een nieuwe challenge met het onderwerp “Koningsdag”. De challenge word gesponsord door “Creapaleis”.

Deze kaart is mijn bijdrage. Het plaatje komt van de cover van de televisiegids “TV en Film”. Het gebruikte DP komt van Kars en is al redelijk oud, maar ik vond het hierbij leuk staan. Het oranje DP heb ik eens een keertje bij het Kruidvat gekocht. De malletjes zijn van MD, alleen de klomp met het zeiltje komt van Precious Marieke.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie vind ik heel fijn om te krijgen !!.
Een fijne zondag nog.

Liefs Wilma    

                     
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
Knutsels en kadootjes #35 (Hollandse weken)

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig....oer Hollands kaartje Wilma!
    heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk Hollands kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Hollandse kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Wilma, een stralende kaart maar of dat de 27e ook zo zal zijn?? Hier hebben we natte sneeuw en als ik naar de berichten kijk ...BRRR!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker Hollands Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk Hollands kaartje met het Koningspaar. De kaart ziet er zonnig uit, geef het woensdag weinig kans.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke, Hollandse kaart met een prachtige foto!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Hollands kaartje Wilma met een mooie foto van ons koningspaar.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk Hollandse kaart mooi met het koningspaar er op
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje,echt een voor Koningsdag.
    Nu nog het mooie weer erbij.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Wilma!
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echt Hollands kaartje Wilma.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige Koningskaart alles zit erop het paar de klomp de tegeltje de vlag echt Hollands TOPPIE!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk, Wilma! Heerlijk Hollands :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit 'hollandse'koninklijk kaartje Wilma....zo gaaf al die leuke accentjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een Oer-Hollands kaartje met een koninklijk tintje Wilma, leuk gedaan.Bedankt dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt Holland Wilma! Leuk gedaan!
    Je babykaartje hieronder vind ik een beauty hoor!! Mooi model en het hertje, ach het is zo lief!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Ik ben volger geworden van je blog.
    Ik geef een Candy weg bij 50 misschien vind je het leuk ook bij mij te komen kijken
    Fijne dag
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart Wilma groetjes margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar een televisiegids al niet goed voor is ;) Leuke en heerlijk Hollandse kaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    echt een KONINGSDAG kaart!!
    Heel mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke Hollandse kaart,Wilma.De klomp stans is super.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een moois is er weer te bekijken ik heb gelukkig weer tijd de verhuizing is achter de rug heel leuk dit kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk!!!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat een leuke Hollandse kaart! Ik vind hem top! Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Holland heeft een mooi koningspaar, en mag daar best trots op zijn, jij hebt ze mooi op je kaart gezet, heel leuk kaartje heb je gemaakt in ons thema Holland. bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest