vrijdag 22 april 2016

Lentebloemen

Hallo dames, fijn dat jullie weer langskomen, heel graag wil ik jullie bedanken voor alle reacties op mijn vorige post.

Vandaag een stempelkaart met bloemenstempels van de Action, en een leuke digi van een bloemenmeisje. Ik heb gestempeld op allemaal kleine restjes tekenpapier, er valt als je de stempels print zo veel tekenpapier af, dat er vaal best nog wel stukjes zitten die je nog kunt gebruiken.
De bloemen heb ik ingekleurd met Aquamarkers, het meisje met mijn Faber Castell Polychromos potloden. Ik heb het meisje op het Joy Hartframe geplakt. Op wit tekenpapier eerst aan de buitenrand bloemen gestempeld en gekleurd voordat ik de rest op heb geplakt.
Allemaal pastel kleuren, maar om het een beetje te breken wat rood toegevoegd. Het basispapier is rood cardstock, zachtgeel cardstock en zacht blauw. 
Wat vinden jullie van mijn bloemige kaart dames, een reactie is weer van harte welkom !!.

Groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij

Addicted to stamps #124 (Pastel colours)
Cards and scrap #April (Flower Power)
Stempelsonne #164 (Anything Goes)
Stampin your way #39 (Verjaardagskaart met restjes papier)


22 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wil.
    Heb je de stempels apart uitgeknipt? Leuk zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de stempels heb ik apart uitgeknipt omdat de stansmalletjes te veel witte randjes naar mijn zin lieten zitten langs de randen.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Heel mooi met al die losse bloemen erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Wilma! Mooi met al die bloemetjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! Wat mooi en vrolijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Wilma...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, je hebt ons weer op een schitterende kaart getrakteerd, Wilma! Het plaatje is prachtig ingekleurd en de bloemen heb je ook heel mooi bewerkt. Super!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Wilma,
    leuk hoe je de bloemen hebt ingekleurd en..uit geknipt, die stansjes zijn inderdaad net niet passend,
    mooie digi heb je gebruikt, een hele fleurige kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje! Vandaag heb ik ook de stempels en mal bij de Action gescoord hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart Wilma! Heerlijk fleurig en de stempels heb je prachtig verwerkt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart.
    Zo mooi en fleurig met al die bloemen.
    Ik moet ook dringend eens naar de Action toe. Benieuwd of je dit in België kan vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma. Lekker fleurig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een bloemenpracht! Zo'n mooi bloemenmeisje en dan al die mooi ingekleurde A-bloemetjes!
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan met die bloemetjes helemaal rondom. Ik heb ze ook aangeschaft maar nog in de verpakking.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma, ik heb de stempeltjes ook gekocht maar had er nog niks meegedaan. Ik ga er zeker mee aan de slag want ze zijn heel leuk zo.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ganz toll gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    wat vind ik dit een prachtige kaart,
    zo mooi van kleur en zo mooi bij elkaar !
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fleurige kaart Wilma. Leuk al die losse bloemen.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig deze bloemen kaart, wat een werk is dat geweest!
    Ik heb deze bloemen denk ik ook zijn dat degene waar stansen bij zaten!
    Prachtig ingekleurd met pastel kleurtje en ook een mooi stempel gebruikt, een top kaart!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest