dinsdag 24 mei 2016

Beautiful life

Hoi allemaal, we zijn er weer. Allemaal bedankt voor al jullie reacties op mijn laatste kaartje.

Vandaag een rustige kaart, dat zijn jullie niet zo van me gewend. Basis wit linnen cardstock. Dp van Action gemat op lichtblauw cardstock. Gestempeld op wit papier en dit gemat op bordeauxrood. De stempels van de Anemoontjes en vlinders komen van Action, deze heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. Het tekststempeltje komt van Bruna. Ik heb de kaart zo rustig gehouden omdat ze bij Dutch Card Lovers vragen om een kaart met alleen papier en stansen. Bij Fussy and Fancy word gevraagd om dies and or punches.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie word als erg fijn ervaren hoor, altijd welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Dutchcardlovers #255 (alleen papier en diecuts/stansen)
Fussy and fancy #164 (Dies and or Punches)

19 opmerkingen:

  1. mooie kaart Wilma! heel mooi ingekleurd ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma...mooi gedaan hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dit past niet bij jou,wat zal het moeilijk geweest zijn voor je?!
    Toch is hij schitterend en rustgevend,ik vind hem geslaagd.
    Welterusten en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Prachtige kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een prachtige kaart heb je gemaakt en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rustige kaart Wilma!
    leuk stempeltje en mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi stijlvol kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart prachtig! Misschien wat te veel stempelwerk voor de uitdaging van de DCL, maar evengoed bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je kaart prachtig want een beetje rustig, ja dat is echt wel mijn ding hihi. Je hebt ontzettend mooi gekleurd en de kleurencombinaties zijn geweldig, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is het zeker al zit er inderdaad wel wat teveel stempelwerk op voor de challenge van DCL, maar dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma,
    prachtige stempels heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Wilma,mooi ingekleurde stempels...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt,
    leuke stempel gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart,Wilma.De stempel is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kaartje Wilma....hele mooie stempel...PRACHTIG!!!
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart. Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, ik vind je kaartje supermooi, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest