dinsdag 14 juni 2016

Daar komt de bruid

Hoi meiden , leuk dat jullie weer ff langskomen op mijn blog, en heel veel dank voor alle reacties op mijn vorige kaartje. 

Omdat ik vorige maand in de top 3 stond bij het ABC blog, mocht ik nu gastdesigner zijn. Het thema is daar alles mag, en je kunt er nog steeds meedoen.

Ik heb deze Huwelijkskaart voor ze gemaakt als reminder voor de challenge. De bruid heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden. Ik heb haar geprobeerd een champagne kleurige jurk te geven en volgens mij is dat aardig gelukt. De gebruikte stansen zijn van Noor Design, Marianne design, Joy, en Spelbinders. Verder heb ik mooi breed wit kant, een parelsnoer met pegeltjes, witte plakpareltjes, en 2 parelhartjes gebruikt.
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is zeer welkom hoor !!.

Liefs Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

 Fussy and fancy #165 (Anniversary or Wedding)
Chocolate coffee cards #111 (Use a die cut)
Stempelsonne #167 (Anything goes)
Addicted to stamps #128 (Flowers)
Craftycreations #317 (Tic tac toe) sentiment - flowers - leaves

18 opmerkingen:

  1. Wat heb je er de vaart inzitte Wilma ik kan je echt niet besloffen hoor om overal op te reageren, maar zie ze wel natuurlijk! Wat leuk dat je gast DT mocht zijn en je huwelijkskaart is weer prachtig! Hele mooie stansen en kant heb je gebruikt en een schattig bruidje ingekleurd!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt inderdaad,mooi bruidje.
    Schitterende kaart Wilma.
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ingekleurd Wilma. Goed gelukt. Je kaart is erg leuk met die mooie bloementoef.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Wilma. Je jurk is zeker geslaagd .
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gekleurde bruid op en prachtig afgewerkte kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige romantische kaart heb je gemaakt Wilma. Super bruid en heel mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romantische kaart Wilma!
    Je hebt de bruid weer mooi ingekleurd en de champagne kleur is goed gelukt....heel mooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma, super mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige trouwkaart Wilma. Mooi plaatje ook.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat mooi ingekleurd! De bloementoef aan de zijkant vind ik ook prachtig. Al met al een beeldschone kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een sjieke kaart, prachtig Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    je hebt een mooie en chique trouwkaart gemaakt, de afbeelding prachtig ingekleurd..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie, romantische kaart! De mal aan de bovenkant vind ik ook erg mooi! Een super geheel. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a gorgeous card and image, I love the dies you've used! Thanks so much for joining us at Fussy and Fancy.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous Wilma!! So soft and beautiful...thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest