zaterdag 18 juni 2016

De tijd in gedachten

Hoi hoi dames, leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog, en bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje, dat was weer heel fijn te mogen lezen !!.

Vandaag heb ik een gestempelde rouwkaart, die heb je nu eenmaal soms ook nodig. Basis wit cardstock, met daarop paars linnen cardstock, hierop het witte cardstock waarop ik heb gestempeld met wit embossingpoeder, en met sponsjes ingekleurd met verschillende kleuren inkt. Op de hartjes van de bloemen een witte parel. Een klein ovaal frame van Spellbinders gestanst uit gebroken wit cardstock. 
Hierop een condoleance stempel van Joy. 
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie word als heel prettig ervaren !!.

Groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Everybody art #373 (Notice)
Becka B #5 (Anithing goes)
Stampin your way #41 (achtergrond stempelen)

26 opmerkingen:

  1. Stijlvolle kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik zelden kleurtjes voor rouwkaartjes, als ik dit mooie kaartje zie, denk ik dat ik ook eens naar kleur zal grijpen. Is toch iets hoop- en troostvoller! heel mooi Wilma!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gestempeld en ingekleurd, Wilma ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,het lila komt heek sfeervol over!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt prachtig Wilma! Jij kunt ook veel technieken en altijd leuk om bij je te komen kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma,
    hele rustige kleuren..erg mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stijlvolle kaart Wilma!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie condoleancekaart Wilma. De achtergrond heb je heel mooi gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi WILMA,
    Vind je rouwkaaartje super mooi en zo zacht van kleurtjes
    Fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi WILMA,
    Vind je rouwkaaartje super mooi en zo zacht van kleurtjes
    Fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en frisse kaart dank je wel voor het meedoen met de Becka B challenge.

    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, en het hoeft niet altijd somber van kleur te zijn. Mooie tekst ook! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor, en het hoeft niet altijd somber van kleur te zijn. Mooie tekst ook! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi in deze kleur!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor! Die kleurtjes doen het goed.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie rustige kaart!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart! Prachtig gemaakt en gedaan zo met die gestempelde bloemen en blaadjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very elegant with this subtle colours! Thanfs for joinig us at EAC.
    Hugs, Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan, Wilma. Ik vind kleur heel goed kunnen voor een rouwkaart en paars is trouwens ook nog eens de kleur van de rouw. Prachtige kaart...
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi, bedankt voor het meedoen bij het Stampin your Way CHALLENGEblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you for taking part in ourBECKA B challenge,
    I very much enjoyed looking at your project and all
    the time and detail you put into it, good luck hugs tracy X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest