woensdag 29 juni 2016

Geniet nu

Hallo meiden, gezellig dat jullie er weer zijn en dat jullie weer zo gezellig hebben gereageerd op mijn vorige kaartje.

Deze keer een vakantie kaartje met een zelfgemaakte vorm met mallen en stempels van Precious Marieke, en een 3D plaatje van Yvonne creations. Op de bordermal heb ik met ponsjes bloempjes in roze met een plakpareltje gemaakt. Ziet er erg gezellig uit zo. Op het frame en het label ook nog wat plakpareltjes, boven 2 witte en onder 2 roze hartjes, en dan nog een strik met een roze Zeeuwse knop. 
Wat vinden jullie er van dames, een reactie is van harte welkom !!.

Groetjes Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Cards and scrap #Juni (Kleuren challenge)
Addicted to stamps #129 (Anything Summer)

20 opmerkingen:

  1. Ik hou er ook van om met mallen andere vormen te maken, dus vind ik het heel creatief bedacht Wilma en het ziet er hartstikke mooi uit en een super vakantie kaartje, met een enige tekst! Je bloemen vind ik ook gaaf op de tak! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat heb je dal leuk gedaan Wilma....prachtig vakantiekaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie vakantiekaart. Leuke vorm heb je gemaakt, mooi versierd met die bloemenranden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig en ik vind de kleuren erg mooi! Die borders heb je mooi gemaakt zo met die bloemen.
    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig en wat een leuke tekst erbij Wilma!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en een heel leuk model Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk model Wilma,
    je hebt er iets moois van gemaakt, ik vind de borders met bloemetjes, heel erg leuk.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig!! Dat plaatje is zo gaaf! EN de fel gekleurde bloemen vind ik weer helemaal gezellig staan op je kaart! Lekker vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig kaartje Wilma, ook toepasselijk voor jezelf zo op de camping

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk vakantie kaartje Wilma, leuk plaatje met de caravan en een toepasselijke tekst.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart weer. Het plaatje is leuk! Ik hou van YC-plaatjes. Ook de bloemen passen er zo goed bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een bjoetie!!!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model!
    een prachtige kaart heb je ervan gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wilma en wat een gaaf model....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    ook weer zo'n "mooike" ja die borders vind ik zoooo leuk gemaakt!!! Alweer een ideetje!!! Bedankt!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige vakantie kaart Wilma
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige zomers creatie Wilma! Een leuk model, mooie kleuren, details, afbeelding en je hebt leuke mallen gebruikt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest