zondag 26 juni 2016

Shabby chic ticket drieluik

Hallo dames leuk dat jullie weer even komen kijken, en weer top zoveel reacties als ik op mijn vorige kaartje gehad heb, dank jullie wel hoor !!.

Deze kaart heb ik in eerste instantie gemaakt als reminder voor de bingo challenge van KIC met het rijtje Kraft, Plaatje, en Roze
Maar ik, zou ik niet zijn als ik de kaart ook niet ergens met een challenge mee laat doen, haha !! Hij mag van mij ook nog meedoen bij Craftliners, ABC, en met een challenge op facebook waar ik het model van heb gekregen. Ik weet dus ook helemaal niet of ik de originele maat heb uitgeprint. Basis Kraft, DP van Prima Marketing en MD. De gebruikte plaatjes en vlinders heb ik uit een stansblokje van Action, maar volgens mij heeft Studio Light ze ook. De bloemenmal (geïnkt met oud roze) en het frame zijn van Noor Design. De takjes bij de bloemen toef van Cheery Lynn, en de bloemen heb ik uit voorraad en met roze inkt bewerkt en daar een klein bloempje ingeplakt. Verder nog een dubbele strik met een siersteen, 
2 metalen bloemen met roze strassteen, oud roze plaksteentjes van Scrap Berry’s. De onderdelen en de kaart geïnkt met lichtbruin.
Wat vinden jullie er van dames, een reactie is van harte welkom !!.

Liefs Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

ABC challenge (J is for "Just as you like")
Craftliners #27 (De zon straalt ervan af)

18 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met hele mooie bloemen!
    Fijne zondag.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig drieluik Wilma, mooie malen en papier heb je gebruikt.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig drieluik heb je gemaakt. Hij is weer zo mooi afgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend drieluik Wilma. zoveel moois op te zien.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma alles past zo mooi bij elkaar.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende drieluik heb je gemaakt Wilma!
    Veel prachtige details erop!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en een mooie sierlijke tekst ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig 3luik heb je gemaakt!
    Mooie kleurtjes en er is weer zoveel op te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig drieluikje Wilma,mooi zachte kleurtjes...

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    wat een schitterend drieluik! Mooie zachte kleuren en heel veel op te zien. ik kan alleen de zon niet vinden....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wauw, wat een romantische drieluik. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Prachtig, Wilma!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi heb je dit ticket model versierd Wilma en het is een romantisch geheel geworden!
    Fijne zondag verder en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je drieluik Wilma !!
    Fijne dag nog , Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig drieluik kaartje in deze mooie kleurtjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma
    wat een mooie drieluik heb je gemaakt,
    heel romantisch met die bloempjes en vlindertjes,
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma,

    Prachtig drieluik en weer heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Wilma wat een prachtig drieluikje.
    Elk deeltje zo mooi en fijn afgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest