zondag 21 augustus 2016

50 Jaar bij elkaar

Hallo dames, daar ben ik dan weer eens, door onze vakantie ben ik heel weinig op het blog en facebook te vinden, nog een week vakantie en dan word alles weer normaal.

Verder wil ik jullie niet onthouden dat ik bij WLVC, de winnaar van de vakantie challenge ben geworden met mijn Zeilvakantiekaart. Super tof natuurlijk.

Nu over mijn kaart……. Deze kaart heb ik een hele tijd terug op bestelling gemaakt voor een 50 jarig bruidspaar, maar nooit eerder gepubliceerd. Ik wil hem heel graag met verschillende challenges mee laten doen, o.a. bij Marianne Design. Het probleem is nu dat ik mij niet meer kan herinneren of het plaatje een origineel MD plaatje was. Blijkt dit niet zo te zijn dan mogen jullie mijn kaart natuurlijk weigeren en bied ik mijn excuses aan. Kraftpapier zit er in elk geval genoeg op verwerkt, hi hi !!.
Bij de andere challenges voldoet mijn kaart denk ik wel aan de eisen.
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is natuurlijk van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma










Met deze kaart wil ik heel graag meedoen bij:

Mariannedesign #158 (Verwerk kraft papier op je kaart of creatie)
Crafty creations #322 (Words/Letters On the Background)
Webshop Anmacreatief #59 (Gebruik Kraft)
Scrapping 4 fun #72 (Anything Goes)
K.I.C. #91 (Aparte vorm)
Mariannedesign divas #8 (Anything Goes)

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor een 50 jarig huwelijk Wilma!
    Groetjes en geniet nog van je vakantie!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma!
    Ook een mooi model.
    Geniet nog van je laatste vakantieweekje ....komt mooi weer aan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma!! En nog gefeliciteerd met je prijs bij WLV!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart!
    Gefeliciteerd met je prijs, super leuk!!
    Mag ik vragen hoe je dit kaartje hebt gemaakt? Ik vind het heel kunstig eruit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bovenaan de achterkant van de mal een strookje van 10 x 3 cm, dubbelgevouwen op de kaart en aan de achterkant van het malletje geplakt.
      Onder rust de mal tegen het kantje.
      gr Wilma

      Verwijderen
  5. Een prachtige kaart! Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is echt een pareltje. Prachtig gemaakt.
    Geniet nog van je vakantie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een kaart Wilma, mooi model. Gefeliciteerd met je eerste plaats en geniet nog van je vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma! Bekend modelletje;) Gefeliciteerd met je winnende kaartje bij WLVC.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhhh Wilma wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor een gouden huwelijk....zooooo een gaaf modelletje en prachtige details erop....SUPER mooi!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart! Een heel mooi model ook! Ik weet niet of het van MD is. Er heeft een keer in eenhobbyblad een knipvel gezeten van MD met dit soort vintage plaatjes. Dat weet ik wel, maar of deze daar bij zat....lijkt er wel op.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schitterende kaart Wilma. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Romantisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart! Prachtig model! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart weer, Wilma.Mooi kant.Gefeliciteerd met je winnende kaart. Nog een fijne vakantie verder.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk!! Ik zie weer een supermooie vintagekaart bij jou. Ik maak ze ook graag (als ik er voldoende tijd voor heb, LOL!).
    Lia, (nu als DT van S4F)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend mooie kaart Wilma, prachtig vintage...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterende vintage easelkaart.
    Mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    ik kom je al bloggend tegen en dacht dat ik je al volgde, dat was niet zo maar nu dus wel ! Wat een prachitge kaart heb je gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart, Wilma! Geniet nog maar lekker van je vakantie :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje en mooie kleuren.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is inderdaad geen plaatje van MDesign Wilma, sorry.
    Ik zal hem verwijderen.
    Hij is wel gaaf hoor.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart en wat een leuk modelletje!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan onze KRAFTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW that is a super card. Very elegant looking. Thanks for joining us at Crafty Creations Challenges for our latest challenge. We look forward to seeing more of your beautiful work. Hugs, Barbara { Crafty Creations Challenges }

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very nice card you made :-)) I like the sweet image.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Elegant vintage card! Love this. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank je wel voor het meedoen bij Marianne Design Divas met deze super mooie trouwkaart, heel speciaal zeg gelukkig dat je hem nu pubbliceert, succes liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastic vintage card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful :) Thanks for joining in the challenge at Scrapping4Fun and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey
    beautiful work, wonderful Digi
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest