zondag 14 augustus 2016

Elfenkind

Hallo dames, superleuk dat jullie weer langskomen om een kijkje te nemen.

Vandaag weer tijd voor een reminder bij Cheerful sketches voor de lopende challenge. Ik zag vandaag pas dat Geesje mijn reminder vorige week al geplaatst heeft, maar dat mag de pret niet drukken. Omdat ik daar vorige maand in de top 3 stond mocht ik weer een keertje gast DT zijn. Dit is mijn bijdrage, en ik moet zeggen dat ik er zelf wel tevreden mee ben. Het is een leuke sketch om mee te werken vond ik. Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Basispapier is kerstgroen cardstock, verder bordeauxrood cardstock, lichtgroen cardstock, en DP van een Amerikaans merk waar ik een paar jaar terug eens een paar scrapvellen van gekocht heb, en die nu goed van pas kwamen. Gebruikte mallen van MD en Spellbinders. Een bloementoef met bloemen van o.a. Scrapberries en takjes van de Floral pons. 2 Zijden hartjes, een hele mooie siersteen, en een paar glitter gems van MD. De tekst heb ik zelf uitgeprint !!.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ??.

Liefs Wilma






Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Stempelsonne #171 (Anything goes)
Stempel magie #129 (Summer)
Craftliners #29 (Alles mag)

14 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en ook die bloementoef heb je schitterend gemaakt
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Ja de gastdesigners doen volgens mij de tussendoor reminders. Op de andere zondagen dan het DT. Maar inderdaad, mag de pret niet drukken. Jij hebt er een heel mooie kaart van gemaakt. Leuk om te zien dat hij op de mijne lijkt, maar toch ook weer heel anders is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card! Many Thanks for joining us at the Stempel-Magie.
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor. Getzelfde is mij vandaag gebeurd. Ook ik mocht GD zijn bij een challenge en had totaal niet in de gaten dat mijn kaart al geplaatst was......vandaag dus nog maar gedaan hihi. De sketch is ook erg leuk!
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Prachtig gemaakt en mooi die achtergrond-mal. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, prachtige bloementoef ook Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi dit elfenkaartje, mooie bloempjes en mooie stansjes!!!
    Schitterend!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG dit kaartje Wilma...wat leuk dat gastdesigner mocht zijn Cheerful Sketches...je heb de sketch heel mooi verwerkt met schitterende accentjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Wilma,alles past mooi bij elkaar.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Wilma en prachtig ingekleurd!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij Craftliners en heel veel succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Mooi zoals je de digi hebt ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Wilma.Hele mooie digi.Mooie sketch en stansen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest