woensdag 28 september 2016

Marseillezeep

Hallo dames, gezellig dat jullie weer komen kijken.

In november heb ik bij ons in het dorp weer een hobbybeurs, en daar heb ik deze schattige zeepbordjes voor gemaakt. Lavendel en perzik geur mmmmm lekker hoor !!. Ik heb vierkante cakebordjes gebruikt, met daarop een doily. Het stukje zeep erop, een lint eromheen. De flosjes van MD aan een koordje gemaakt, een bedeltje erbij, en erop geplakt. Daarop een bloementoefje van 3 bloemen uit voorraad met een Joy takje gemaakt. 
Een vlinder met pareltjes erbij, en klaar is Kees. Zijn ze niet schattig ?.
Een reactie is natuurlijk weer van harte welkom !!.

Groetjes Wilma




Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:
Craftaddiction #9 (Cadeau-tasje/doosje)

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee weer, het ziet er uit om op te eten! Maar dat is dan een slecht idee. Heel mooi gedaan Wilma, een leuk kado zo! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zeepkadootjes! Het ziet er prachtig uit. Dat zal vast verkopen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe mooi gepresenteerd ! Veel success op de hobybybeurs! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes. Ik denk dat ze wegvliegen. Mooie kleuren ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er beeldig uit Wilma en dan ook nog lekker ruiken! Ik kan niet goed zien of de zeepjes los op de doily liggen of dat ze nog in een doosje zitten. Zo niét dan kan je inzending helaas niét meedoen aan onze challenge want we willen een creatie zien waar iets IN kan!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige zeepbordjes,Wilma.Heel mooi afgewerkt.Deze zijn ook snel verkocht.Dit is heel leuk om cadeau te geven.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke zeepbordjes ...een heel leuk idee Wilma!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige cadeautjes zo hoor. Ik denk dat ze zeker in de smaak zullen vallen. Zonde om te gebruiken....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn inderdaad erg schattig en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie zeepkadootjes zo leuk op een schaaltje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest