vrijdag 9 september 2016

Pas getrouwd

Hallo meiden, fijn dat jullie weer ff komen kijken op mijn blog, en weer super bedankt voor jullie reacties.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn voorraadje. Het plaatje is van Beccy’s Place en heb ik ingekleurd met Brushmarkers. De basismal is al een oudje die het voor ronde kaarten nog best wel goed doet in zacht geel, daarop in het roze de mal voor lint, en het voetje in wit parelmoer alle 3 van MD. Onder het plaatje een Joy mal in parelmoer wit. Het bruidspaar is van Craft Emotions, waar ik onder aan de sleep 3 kleine roosjes op heb geplakt. 
Het labeltje weet ik niet, die heb ik een tijd geleden een aantal uit gestanst van mijn knutselvriendin op de camping. Het stempeltje is van Joy. 
De kaart afgewerkt met crème parelfiguurtjes. E.e.a. geïnkt met lichtblauw. 
Wat vinden jullie van mijn huwelijkskaartje dames, een reactie is natuurlijk van harte welkom !!.

Groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Addicted to stamps #130 (Not a Square)
Just hanna stamps #256 (song inspiration)
Beccysplace #Sep. (Ambachtelijk project)
Cards and scrap #Sep. (Embossen)

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma!
    Alles is weer zo mooi bij elkaar gezocht.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma,
    ik blijf deze ronde stans ook erg leuk vinden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful Wilma, you have done a fantastic job putting it all together. I love the layers of pretty die cuts and great colours and I like how you added the little pearl clusters. Fantastic job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Blogger dief even gek, of het ligt aan de WiFi op de camping, maar als ik typ dan is de reactie veen later weg.
    Nu prober ik net nog ens. Ik vind je kaart heel gaaf. Voor enhuwelijk of huwelijksjubileum. Kan allebei wel.
    Misschien had ik het bruidspaar in eenendertig kleur gestanst. Ik weet het niet hoor, maar dat was het eerste wat ik dacht toen ik je kaartje zag. Ik zeg het maar eerlijk...
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig en mooie kleuren. Super tof gedaan.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Wilma. Mooi ingekleurd plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een werk al die pareltjes erop...petje af hoor! bedankt voor je deelname aan onze challenge, Petra DT Beccy's Place

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie romantische kaart Wilma. Leuk vind ik die krans die je ingekleurd hebt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart Wilma!! Een leuk model, en en heel romantisch design. Prachtig! leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest