donderdag 1 september 2016

Snowboll, week 35

Hallo dames, superleuk dat jullie weer ff komen kijken op mijn blog, en natuurlijk ook weer heel hartelijk dank voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje !!.

Het is weer donderdag, dus heb ik weer een kerstkaartje, en dit keer in blauw-wit voor de maandelijkse challenge.
Hiervoor heb ik de mal van Marianne Design gebruikt die ik bij WLVC met de laatste challenge gewonnen heb. Het DP komt uit een groot Action scrapblok. De mal is gestanst uit wit linnen papier, en voor de bloemen heb ik wat restjes gebruikt. Het 3D komt plaatje uit een stansblok van Action. Het kerstboom labeltje is al een oudje en komt van Romak. Dit heb ik eerst op een restje lichtblauw geplakt en daarna uitgeknipt. De takjes horen bij een mal van Boekenvoordeel. Tenslotte de kaart afgewerkt met lichtblauwe plakpareltjes. 
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is natuurlijk weer van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wilma. Ik heb deze mal ook laatst gewonnen maar nog geen kaart mee gemaakt, moet ik even goed voor gaan zitten. Ik vind jouw uitwerking ervan erg mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie ook pas goed de 'bloemen' die erbij horen. Vanmiddag viel me dat niet eens op..... erg he, zo'n mooie kaart!

      Verwijderen
  2. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart! Heel mooi gemaakt en wat een toffe bloemen lIefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Wilma.
    Groetjes Lil 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtige kaart Wilma. Mooie mal.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met deze mal Wilma. De kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart in blauw-wit.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig, chique mal, mooi aangekleed en mooi versierd met de bloemen en swirl!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo Wilma, wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, prachtige details en wat een mooie bloemen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstkaart in een leuk modelletje Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi je kerstkaartje Wilma...zo een prachtige details erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, leuke combi van materialen en kleurtjes! En gezellig dat je meedoet met onze blauw/wit challenge bij 52 Weeks to Christmas, good luck!
    grtz.Colien (DT-lid 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Wilma!
    Ik heb een paar dagen gefietst....dus nog een late reactie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie labelkaart Wilma ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest