zaterdag 24 september 2016

Twins

Hallo meiden, super dat jullie weer komen kijken naar mijn kaartje, is altijd leuk.

Voor een kennis op de Veluwe maakte ik dit kaartje in opdracht, waar perse de ouderwetse babyplaatjes van vroeger op moesten. In haar familie is een meisjes tweeling geboren, en daar wilde ze graag een kaartje voor hebben. Ik heb van DP een jurkje met schortje uitgeknipt (oud patroon).
Dit beplakt met diverse kantjes. De plaatjes van Gerda rond gestanst en deze achter vilten malletjes geplakt.
Een bloementoef erbij gemaakt, waar ik een glitterswirl in verwerkt heb. Een labeltje wat een stukje van een Spellbindermal is, bestempeld met een Yvonne Creations tekststempeltje, en daarna een beetje oud roze geïnkt. Boven bij het kraagje een organza strikje met een sierhartje. En verder de kaart nog afgewerkt met pareltjes.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie is van harte welkom !.
Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

ABC challenge (P is for Pearls)
Webshop Anmacreatief #60 (Fotoinspiratie)

23 opmerkingen:

  1. Zo snoezig Wilma, en lekker girly!!! Heel mooi alle kantjes en je vilten doily rondje om de plaatjes is ook gaaf! Prachtige frutsels van Wil....lol.
    Fijn weekend verder!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor een tweeling. Schattige plaatjes en heel mooi met al die kantjes Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig! Wat een leuk model kaart, hij lijkt erg groot maar misschien is dat helemaal niet zo. Ik vind het in ieder geval een schattige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en schattig is je kaart, mooi model , leuke kantjes en ook de vilten doilies met de nostalgische plaatjes zijn super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk modelletje en wat heb je dit weer supermooi uitgewerkt!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi model kaart en leuk verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart Wilma, leuk model en prachtige details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is deze prachtig Wilma...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooooow Wilma wat een geweldige babycreatie heb je gemaakt....zo leuk al die leuke accentjes erop....SUPER SCHATTIG!!!

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma....en over twins gesproken....zie mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie,Wilma.Heel schattig.Mooie afgewerkt met de kantjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    wat een nostalgisch geheel,
    dat jurkje zooo schattig en die plaatjes vind ik ook zo mooi van Betsy Gutmann!
    Mooi ghemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh it looks beautiful. Thank you for joining us at ABC Challenge! Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superlieve creatie, Wilma! Prachtig :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is lovely. I love how the kids pictures just pop out at you. Beautiful job! Thank you for joining in the fun at ABC Challenge! Good luck and be sure and play with us again. (I love your work!)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie creatie. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest