zaterdag 8 oktober 2016

Angellight

Hallo dames, leuk dat jullie weer even langskomen om mijn creatie te bekijken. Ook wil ik jullie weer bedanken voor alle reacties op mijn vorige post !!.

Ik heb alweer een glazen pot gepimpt, maar deze keer is het een windlicht, met een mooie blauwe kaars, en witte steentjes erin. Boven aan de rand heb ik mooi kant gelijmd. Ook dit windlicht heb ik in vintage stijl gemaakt, met een frame, ster, en de kwastjes van MD. Het plaatje is van Nellie Snellen. Bloemen uit voorraad met takjes van Joy, en bladeren van Leane Creatief. Bovenaan het frame een dubbele strik van zachte tule en satijn lint. Hieraan de kwastjes met een smal organza lintje vastgemaakt, en de strik vastgezet met een brad, en op het windlicht gelijmd. Aan de rechterkant van het frame een zilver metalen embelishment gelijmd. 
Het frame geïnkt met zilver, en de rest van de mallen met nautical blue. 
Wat vinden jullie van dit windlicht dames, een reactie word heel erg goed gewaardeerd !!.

Lieve groetjes Wilma






Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Everybody art #383 (Blue / White)
W.L.V.C. #76 (Vintage angels)
Cards and scrap #Okt. (Pasteltinten)

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit windlicht Wilma....erg leuk gemaakt!
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige creatie !! leuk idee op een glazen pot .
    Fijn Weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het prachtig vinden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer heel mooi gedaan! Wat een werk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi en romantisch dit windlicht!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Wilma, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig windlicht,Wilma.Heel mooi afgewerkt met het kant en de bloemen.Lief plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend windlicht is het geworden Wilma....zoooo mooi al die brocante details...
    een prachtige decoratie voor de feestdagen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    wat een top creatie heb je weer gemaakt
    heel mooi met zoveel leuke accentjes
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige creatie is dit geworden, heel mooi gedaan zeg en wat een schattig lief plaatje erbij. gezellig dat je weer meedoe met onze challenge bij WLVC.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HELE GAVE CREATIE, BEDANKT VOOR JE BIJDRAGE AAN WLVC
    GROETJES MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben helemaal weg van de plaatjes met de Engeltjes van Nellie Snellen. Zelf heb ik ze dan ook ;) Prachtige creatie!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gedaan zeg....echt een schitterende creatie. Wat zal dat mooi staan op tafel. Dankjewel voor je deelname bij WLVC en fijn om je zo trouw te zien.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie creatie Wilma
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke glazen pot in pasteltinten!
    Leuk dat je mee doet met de maandchallenge van Cards & Scrap. Groetjs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest