maandag 17 oktober 2016

Babycadeautje met kaart

Hoi hoi meiden, fijn dat jullie weer langskomen op mijn blog.

Vandaag heb ik babycadeautjes gemaakt. Bij het Zandsculpturen festijn in Garderen kocht ik in de winkel daar 4 kleine leuke babypotjes waar je melktandjes, veiligheidsspelden, wattips etc. in kan bewaren. Ik wilde daar een leuke verpakking voor maken. Het babypotje heb ik eerst in een zelf op maat gemaakte bakje met een kantje er omheen gezet, en daarna in het zakje gedaan. Daarna heb ik een dubbelgevouwen papierstrook vast geniet aan het zakje. Toen heb ik de labelkaarten gemaakt met vintageplaatjes van Gerda, en diverse mallen, met strikjes, bloempjes, pareltjes, glittersteentjes, decosteentjes, charms etc. 2 Voor een jongetje en 2 voor een meisje. De labelkaart vast gemaakt met helemaal aan de boven binnenkant een stukje dubbelzijdige tape van 0.5 x 0.5 cm, zodat het label er niet afschuift. 
Wat vinden jullie van mijn baby creaties dames, een reactie is altijd fijn !!.

Groetjes Wilma








Met deze creaties wil ik graag meedoen bij:

Scrapcards #89 (kaart of creatie met een label)
Craftycreations #326 (Not a Card)
Cards and scrap #Okt. (pasteltinten)
Fussy and fancy #174 (Bingo) Shaped card - Lance - Dies

21 opmerkingen:

  1. Té schattig, superleuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi en zo lief !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend schattig! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan Wil!
    Altijd handig zo'n 'voorraadje'.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief Wilma. Heel leuk om weg te geven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke cadeautjes Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige cadeautjes Wilma. Geweldig idee!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige cadeautjes Wilma!
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super lief uit...beeldige kadootjes hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit! Heel mooi gedaan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi en lief! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er super uit. Dat is heel leuk cadeau geven!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    dat ziet er prachtig uit, hele mooie cadeautjes heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kadootjes beeldig Wilma...zo ontzettend mooi verpakt! Maar hoe ik ook naar al dit moois kijk, zie ik er geen labeltje opzitten! De opdracht bij SCC is een kaart of creatie waar we een label op willen zien en jij hebt je prachtige labels als basis gebruikt! Maar prachtige kadootjes dat zijn het!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige babykadootjes Wilma erg mooi met het nostalgische sfeertje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige babycadeautjes, Wilma.Heel mooi gemaakt.Zoveel leuke details.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Wilma,
    erg leuk bedacht en gemaakt hele mooi details!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are delightful baby gifts, Wilma. Beautifully designed. Love the images and those exquisite die cuts.
    Thanks for joining the Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super cute...love the way you have embellished it...Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke creatie in pasteltinten!
    Leuk dat je mee doet met de maandchallenge van Cards & Scrap. Groetjs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest